• Finlayson/

Finlaysonin pehmeät Hetki-saunatekstiilit viimeistelevät kylpyhetken mökillä ja kotona

Sauna kuuluu olennaisena osana suomalaiseen kesään. Löylyjä heitetään niin vanhoissa puusaunoissa mökeillä kuin moderneissa ja tyylikkäissä kaupunkisaunoissa. Tekstiilit viimeistelevät saunatilan ilmeen ja tuovat kylpyhetkeen ylellisyyttä ja pehmeyttä. Saunatekstiileissä on ensi kesänä kaksi trendiä: hillityn tyylikäs tai reilusti värikäs.

Hillittyä tyylikkyyttä ja pehmeyttä, joka hellii saunojaa

Mikä onkaan rentouttavampaa kuin oma hetki mökkisaunan lämmössä? Kesällä laitetaan mökkisaunat tyylikkääseen kuntoon ja panostetaan pehmeisiin saunatekstiileihin. Finlaysonin uusi Hetki-saunatuotteiden kokonaisuus koostuu yksivärisistä, ajattoman tyylikkäistä saunatekstiileistä, jotka hellivät saunojaa. Hetki-saunatuotteista voi luoda erilaisia yhdistelmiä niin kaupunkisaunaan kuin kesämökille.

Finlaysonin Hetki-saunatuoteperheeseen kuuluu pehmeitä pyyhkeitä, laudeliinoja, tossuja ja kylpytakkeja aikuisille ja lapsille. Kokonaisuutta täydentävät raikkaan raidalliset matot. Materiaalina Hetki-pyyhkeissä ja -kylpytakeissa on kevyt puuvillafrotee. Hetki-laudeliinoissa on nostalginen, vohvelimainen struktuuri. Uudet laudeliinat ovat mitä parhain mökkituliainen!

Hetki-kylpytossut sujahtavat helposti jalkaan saunan jälkeen tai uimareissulla mökkirantaan. Saunan jälkeen on ihana kietoutua pehmeään Hetki-kylpytakkiin ja viipyä siinä vaikka koko illan. Hetki-kylpytakkeja on myös kahdessa lasten koossa, 150–160 cm ja 130–140 cm.

Finlaysonin Hetki-saunatuotteiden suunnittelusta on vastannut Liisa Suurla.

− Hetki-nimi tulee siitä rentouttavasta omasta hetkestä, jonka saunan rauhassa ja lämmössä saa viettää. Raidoitus ja erilaiset struktuurit luovat tuotekokonaisuudelle tunnistettavan ja tyylikkään ilmeen, kertoo Finlaysonin suunnittelija ja tuotepäällikkö Liisa Suurla.

Rytmikkäitä värejä saunaan ja pukuhuoneeseen

Mikäli kaipaat saunaan ja kylpyhuoneeseen enemmän väriä, niin valitse Finlaysonin Rytmi-froteet, jotka hehkuvat kauden trendikkäimmissä väreissä! Reilun kaupan puuvillasta valmistetut Rytmi-pyyhkeet ovat trendikkäästi liukuvärjättyjä ja tuovat reilusti väriä saunatilaan.

Rytmi-pyyhkeiden värit sointuvat mainiosti yhteen Finlaysonin Reilu-pyyhkeiden kanssa. Kesän mehukkaimmat väriyhdistelmät syntyvät Rytmi- ja Reilu-pyyhkeiden yhdistelmillä. Kokeile esimerkiksi yhdistää raikas sitruunankeltainen ja intensiivinen sinivihreä Reilu-pyyhe samansävyisten Rytmi-pyyhkeiden kanssa.

Rytmi-pyyhkeet ovat ensi kesän värikkäin valinta mökkisaunaan, retkille ja uimarannalle!

Finlaysonin Hetki- ja Rytmi-tekstiileitä on saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä ja valikoidusti jälleenmyyjien valikoimasta kautta maan.

Liisa Suurla, tuotepäällikkö, Finlayson Oy

p. 020 721 3586 tai sähköposti liisa.suurla@finlayson.fi

Tiedotteeseen liittyvät kuvat ovat ladattavissa osoitteesta:

Finlayson on ollut vuodesta 1820 suomalainen tekstiilialan edelläkävijä, joka suunnittelee ja valmistaa korkealaatuisia sisustustekstiilejä sekä nukkumiseen liittyviä tuotteita Finlayson- ja Familon-brändin alla. Finlaysonilla on yhteensä 22 omaa myymälää, tehtaanmyymälää ja shop-in-shopia Suomessa, Venäjällä ja Baltiassa. Lisäksi tuotteita on saatavilla verkkokaupasta sekä hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan. Finlaysonin palveluksessa vuonna 2013 oli noin 270 henkilöä ja konsernin liikevaihto oli noin 45 miljoonaa euroa.