Finlaysonin syksyn tekstiileissä veikeitä Muumi-uutuuksia

Finlaysonin Syksy-talvi 2013 -mallistosta löytyy herkullisia uutuuksia kaikille Muumien ystäville. Muumit nähdään nyt myös veikeissä kattaus- ja keittiötekstiileissä. Finlaysonin suositut Muumi-tuotteet suunnitellaan Tove Janssonin alkuperäispiirustusten pohjalta. Sen vuoksi niissä säilyy Muumi-hahmojen luonteikkaat ilmeet ja kuvitusten omaperäinen tyyli, joka miellyttää myös leikkimielisiä aikuisia.

Muumimamma ja Pikku Myy seikkailevat keittiötekstiileissä

Finlaysonin uudet Muumi-kattaustekstiilit tekevät ruoanlaitosta ja leipomisesta hauskempaa. Muumien kanssa ruoka valmistuu rakkaudella ja keksit jaetaan kavereiden kesken tasan. Herttaiset Muumimamma-keittiöpyyhkeet ihastuttavat harmonisella tunnelmallaan.

Vauhdikkaammassa kuosissa seikkailee Pikku Myy. Pikku Myy -kuosista on saatavilla tuotteita sekä vanhemmille kokeille että perheen pienimmille keittiöapureille: Pikku Myy -kokoessu, -patakinnas, -patalappusetti, -kernitabletti ja lasten Pikku Myy -kerniessu tekevät kokkaamisesta kivaa.

Pikku Myy on saatavilla myös metrikankaana sekä hauskana kernikorina. Pikku Myy -kernikassissa kulkevat mukana lelut ja eväät!

Lumimuumi ja Ruutumuumi syksyn uudet pussilakanakuosit

Tulevana syksynä Muumilaaksossa ei käydä talviunille. Posket punaisina telmitään lumessa, viskellään lumipalloja ja rakennellaan lumimajoja. Riehakkaan päivän päätteeksi uni maittaa raikkaassa vuoteessa.

Muumi-uutuuksia makuuhuoneeseen ovat Lumimuumi- ja Ruutumuumi-pussilakanat. Riemukas, turkoosinsävyinen Lumimuumi vie reippaaseen talviriehan tunnelmaan. Pastellinsävyinen Ruutumuumi on rauhallisempi ja siinä esiintyvät tutut hahmot: Niiskuneiti, Muumipeikko, Pikku Myy, Haisuli ja Tiuhti. Sekä Lumimuumi että Ruutumuumi ovat saatavilla aikuisten ja lasten pussilakanoina.

Mustavalkoiseen sisustusmakuun sopivat uudet Kauneusmuumi- ja Petausmuumi-paneelityynyliinat. Muumi-tyynyliinoista saa myös kivan pikkulahjan tai tuliaisen ystävälle.

Muumit mukana kylpyhetkissä

Riehakas lumi-teema jatkuu myös kylpyhuonetekstiileissä. Muumipeikko ja Pikku Myy seikkailevat uusissa pikkupyyhkeissä. Lumimuumi- ja Lumimyy-froteet ovat painettuja pyyhkeitä ja sopivat pienen kokonsa ansiosta hyvin käsipyyhkeeksi tai vaikkapa postitettavaksi lahjaksi Muumien ystävälle.

Pussilakanoista tuttu Ruutumuumi-kuosi nähdään myös uusissa froteepyyhkeissä. Muumihahmot tekevät kylpyhetkistä satumaisia. Ruutumuumi-käsipyyhkeiden ja -kylpypyyhkeiden värivaihtoehtoja ovat pinkki-ruskea ja aqua-harmaa.

Finlaysonin syksyn uudet Muumi-tuotteet ovat saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä ja hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan. Lumimuumi-pussilakanat tulevat myyntiin lokakuun alussa.

Finlayson on ollut vuodesta 1820 suomalainen tekstiilialan edelläkävijä, joka suunnittelee ja valmistaa korkealaatuisia sisustustekstiilejä sekä nukkumiseen liittyviä tuotteita Finlayson- ja Familon-brändin alla. Finlaysonilla on yhteensä 22 omaa myymälää, tehtaanmyymälää ja shop-in-shopia Suomessa, Venäjällä ja Baltiassa. Lisäksi tuotteita on saatavilla verkkokaupasta sekä hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan. Finlaysonin palveluksessa vuonna 2012 oli noin 280 henkilöä ja konsernin liikevaihto oli noin 46 miljoonaa euroa.