Finlaysonin tekstiilit sisustavat uutta Huippumalli-taloa

Finlayson on yksi Suomen Huippumalli haussa -sarjan viidennen tuotantokauden yhteistyökumppaneista. Finlaysonin tekstiilit sisustavat Espoossa sijaitsevaa Huippumalli-taloa, jossa mallikokelaat asuvat kilpailun ajan. Huippumalli-talon sisustuksessa on käytetty monipuolisesti ja raikkaasti sekä Finlaysonin klassikkokuoseja että upeita uutuustekstiilejä. Suomen Huippumalli haussa -sarjan viides tuotantokausi starttasi 3. syyskuuta Nelosella.

Suositun Suomen Huippumalli haussa -sarjan viidennen tuotantokauden kilpailijat asuvat Finlaysonin tekstiilien sisustamassa, avarassa ja valoisassa Huippumalli-talossa. Finlaysonin tuotteita voi bongata talon makuuhuoneista, olohuoneesta, keittiöstä ja kylpyhuoneista.

Huippumallin ja maailman väliin tarvitaan jotain pehmeää

Nuoret mallikokelaat nukkuvat yönsä värikkäissä ja näyttävissä Keisari-pussilakanoissa. Pussilakanasetit näkyvät talossa sekä iloisen värikkäinä että syksyinen harmonisina, harmaan ja nutrian väreissä. Myös trendikkään retrohenkiset Kamelia-pussilakanat tarjoavat kilpailijoille makoisat unet. Kamelia-pussilakanat nähdään sarjassa hennon roosana ja voimakkaana musta-vihreänä.

Finlaysonin Aika-päiväpeitteet ja eriväriset koristetyynyt ja koristetyynynpäälliset, muun muassa klassisesta Taimi-kuosista, piristävät mallikokelaiden makuu- ja olohuoneita. Virkistävät kauneusunet voi ottaa erityispehmeiden Lempi-torkkuhuopien alla.

Myös Huippumalli-talossa nähtävät verhot ovat Finlaysonilta. Julkisiin kohteisiin sopivat paloturvalliset Aava- ja Usva-verhot ovat julkitilasisustamiseen erikoistuneen Finlayson Projektimyynnin mallistoa.

Huippumalli-talon kylpyhuoneet saavat väriä Finlaysonin Reilun kaupan puuvillasta valmistetuista Reilu-pyyhkeistä. Reilu-pyyhkeet on tuotettu ihmistä ja luontoa kunnioittaen, ja ne tuntuvat hyvältä iholla sekä omatunnolla. Kilpailijoilla on käytössään myös Finlaysonin pehmeät kylpytakit ja tossut.

Huippumalli-keittiössä nähdään Finlaysonin klassikoita

Huippumalli-talon keittiössä kokataan Finlaysonin klassikkotekstiileissä. Keittiössä näkyy muun muassa klassisen graafinen Aini Vaarin vuonna 1958 suunnittelema Coronna-kuosi niin keittiöpyyhkeissä, patakintaissa kuin patalapuissakin. Ruokapöytää koristaa ikisuosikki, Finlaysonin valkoinen Klassikko-pöytäliina.

Haluatko Suomen Huippumalli haussa -talon trendikkään ilmeen kotiisi? Huippumalli-talossa esillä olevia Finlaysonin tuotteita on saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta sekä Finlaysonin omista myymälöistä. Tuotteita on saatavilla valikoidusti myös Finlaysonin jälleenmyyjiltä kautta maan.

Johanna Widomski, markkinointipäällikkö (Verkko & PR), Finlayson Oy

p. 020 721 3581 tai sähköposti johanna.widomski@finlayson.fi