Finlaysonin uudet Oma Perhe -tekstiilit hurmaavat iloisella designillaan

Finlayson ja kuvittaja Sanna Pelliccioni ovat sopineet yhteistyöstä. Pelliccionin ihastuttava Oma Perhe -kuosi nähdään Finlaysonin pussilakanoissa, keittiötekstiileissä ja metrikankaana tänä keväänä. Oma Perhe -tekstiilit ovat myynnissä vain Finlayson-myymälöissä ja verkkokaupassa huhtikuusta alkaen.

Kuvittaja Sanna Pelliccionin hurmaava Oma Perhe -kuosi koristaa tänä keväänä Finlaysonin tekstiileitä. Pelliccioni on suunnitellut kuosin lopputyönään vuonna 2011, ja se on kuvittajan mukaan ylistys sadunomaiselle ja turvalliselle lapsuudelle, suvaitsevaisuudelle ja kaikenlaisille perhemuodoille.

Oma Perhe -kuosin ideana on välittää pirskahtelevaa iloa, lämpöä ja hyvää mieltä ympärilleen. Se kannustaa olemaan rohkeasti oma itsensä. Kuosi sopii mielestäni mainiosti kankaaseen, ja siksi olen hyvin iloinen, että se nähdään Finlaysonin tekstiileissä ja sitä myöten suomalaisissa kodeissa, kertoo kuvittaja ja lastenkirjailija Sanna Pelliccioni.

Ihastuimme Oma Perhe -kuosin iloiseen tarinaan, joka sopii hyvin tähän päivään. Kuosi sopii mainiosti Finlaysonin mallistoon yksinkertaisella ja selkeällä designillaan. Kuosin värimaailma on trendikkään mustavalkoinen, jota tehostavat pirteä keltainen ja sininen. Uskomme, että Oma Perhe -sarjan tekstiilit viehättävät iloisuudellaan ja positiivisuudellaan, kertoo Finlaysonin mallistopäällikkö Mailis Linnola.

Finlaysonin Oma Perhe -sarjan tuotteet tulevat myyntiin huhtikuussa ja ovat saatavilla vain Finlaysonin verkkokaupasta ja Finlayson-myymälöistä (ei  kuitenkaan tehtaanmyymälöissä eikä Reima Shopeissa).

Finlaysonin Oma Perhe -tekstiilit design by Sanna Pelliccioni:

-       pussilakanasetti, 150x210 cm / 55x65 cm

-       lasten pussilakanasetti, 120x160 cm / 40x60 cm

-       vauvan pussilakanasetti, 85x125 cm / 35x45 cm

-       paneelityynyliina, 55x65 cm, myydään yksittäin ja setissä

-       koristetyynynpäällinen

-       kokoessu

-       tabletti

-       keittiöpyyhesetti, sininen ja keltainen

-       kauppakassi

-       metrikangas

-       siivousliina, sininen ja keltainen