• Finlayson/

Hienostuneita satiineja äitienpäiväpakettiin, ylellisyyttä hääparille ja raikkaita tekstiilejä nuorille

Keväällä ja kesällä vietetään monia iloisia juhlahetkiä. Finlaysonin tämän kevään lahjatuotteiden valikoimasta löytyy niin satiinin hohtoa, pellavan pehmeää kosketusta kuin raikkaan värikkäitä uutuuskuoseja. Alle on poimittu Finlaysonin herkullisimmat lahjavinkit.

Äidin pakettiin pehmeitä satiineja

Tänä vuonna äitien lahjat ovat pehmeitä ja tuntuvat hyvältä ihoa vasten. Finlaysonin kauniit Lilja- ja Uskolliset-satiinipussilakanat tuovat arkeen pientä hohtoa ja ilahduttavat vielä pitkään juhlapäivän jälkeen. Silkkisen pehmeät Silmu-pyyhkeet sopivat yhteen satiinipussilakanoiden harmonisen värimaailman kanssa.

Äidin pakettiin sopivat mainiosti myös uuden J.F. by Finlayson -malliston tyylikkäät tekstiilit. Carl- ja Marie-pyyhkeet tuovat kodin kylpyhuoneeseen harmonista tunnelmaa.

Hinnat: Lilja- ja Uskolliset-satiinipussilakanasetti 63 €, Silmu-pyyhkeet 11−27 €, Carl- ja Marie-pyyhkeet 18−40 €

Hääparin lahja on ylellinen ja kestää aikaa

Hääparille sopivat tyylikkäät ja aikaa kestävät lahjat, joita tarvitaan jokaisessa kodissa.

J.F. by Finlayson -malliston ylelliset tekstiilit ovat kesän toivotuimpia häälahjoja. Malliston klassisen kauniit tekstiilit sopivat monenlaiseen tyyliin. Pellavaiset Emilie-pussilakanat ovat ihanan viileät ihoa vasten, ja kuosiinkudotut Sophie- ja Wilhelm-pussilakanat tuovat luonnollista tyylikkyyttä makuuhuoneeseen. Lahjakokonaisuutta voi täydentää malliston tyylikkäillä ja harmonisilla kylpyhuonetuotteilla.

Hääparia voi ilahduttaa myös uusilla peitteillä ja tyynyillä. Familon Ultra -sarjasta löytyy sopivat peitteet ja tyynyt kaikenlaisille nukkujille. Esimerkiksi Familon Ultra Cool -tyynyissä ja peitteissä on viilentävä vaikutus ja ne luovat optimaaliset edellytykset hyvin nukutulle yölle.

Hinnat: Sophie-, Wilhelm- ja Emilie-pussilakanat 110–120 €, Familon Ultra -sarjan tyynyt 26–48 € ja -peitteet 75–248 €

Nuorelle lahjaksi trendikkäitä ja merihenkisiä pussilakanoita

Valmistujais- ja rippilahjaksi nuorelle sopivat käytännölliset lahjat. Finlaysonin herkullisen värikkäillä pussilakanoilla on mukava piristää omaa huonetta tai ensimmäistä omaa kotia.

Susanna Sivosen suunnittelemat trendikkäät korukuosit Rannekoru- ja Kaulaketju viehättävät yksityiskohdillaan. Värikkäät Rannekoru-pussilakanat ovat valmistujaisten odotetuimpia lahjoja. Pakettia täydentävät hyvin Kaulaketju-kuosista valmistetut pientuotteet: esimerkiksi kangaskori, meikkipussi ja toilettilaukku.

Finlaysonin uuden Sport-pyyhemalliston tuotteet sopivat lahjaksi aktiiviselle ja sporttiselle nuorelle. Sport-pyyhkeet ovat kevyitä, joten ne kulkevat helposti mukana treeneissä. Sport-pyyhkeille on tarjolla myös oma vedenkestävä kantopussi.

Merimaisemissa viihtyvälle ja erityisesti purjehdusta harrastavalle nuorelle oiva muisto on Kippari-Aappa -pussilakanat, jotka tuovat merellistä tunnelmaa makuuhuoneeseen. Samaa tunnelmaa henkivät myös raikkaat Meri-pussilakanat, jotka muistuttavat iloisista kesäpäivistä mökillä ja veneellä.

Omaan kotiin muuttavalle nuorelle sopii lahjaksi myös uusi peite ja tyyny. Familon Luonto -tyynyissä ja peitteissä yhdistyvät ympäristöystävällisyys sekä nukkumismukavuus.

Hinnat: Rannekoru-pussilakanat 46 €, Kaulaketju-pientuotteet 25–37 €, Meri-pussilakanat 46 €, Kippari-Aappa -pussilakanat 38−46€, Sport-pyyhkeet 8−26 €, Familon Luonto -tyyny 19 €, Familon Luonto -peite 59 €.

Tiedotteessa mainittuja lahjatuotteita on saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä ja valikoidusti jälleenmyyjiltä kautta maan.