• Finlayson/

Lahjaksi pellavan hohdetta ja viimeisteltyä tyyliä: Ylellisimmät joululahjat J.F. by Finlayson -mallistosta

J.F. by Finlayson -malliston premium-tekstiilit ovat joululahjojen aatelistoa. Ajattoman tyylikkäät tekstiilit tuovat kotiin arjen ylellisyyttä, jota lahjansaaja osaa arvostaa. Valitse lahjapakettiin esimerkiksi klassiset pellavapussilakanat, pehmeä torkkupeitto tai yhdistele sopivia kokonaisuuksia.

Ylelliset Emilie-pellavapussilakanat

J.F. by Finlayson -malliston klassiset pellavapussilakanat ovat odotettu joululahja. Hohtava pellava, harmoninen sävymaailma sekä huolellinen viimeistely tekevät Emilie-pellavapussilakanoista ja -tyynyliinoista lumoavan ylellisiä.

Emilie-pellavapussilakanoiden värit ovat tyylikäs vaaleanharmaa, pehmeä beige ja ajaton valkoinen.

Hienostuneet Alexander-percalepussilakanat

Ruudulliset, kuosiinkudotut Alexander-pussilakanat hurmaavat vaativankin sisustajan. Hienostunut vaaleansininen ruutukuvio luo ylellistä tunnelmaa. Ylellisen silkkinen, sileä ja tiivis percalekangas on kudottu hienoista pitkäkuituisista puuvillalangoista. Vuodesta toiseen kauniina kestävä percalepuuvillainen pussilakana ja tyynyliina tuntuvat mukavan viileältä ihoa vasten.

Pehmeä Amanda-torkkupeitto

Palmikkokuvioinen Amanda-torkkupeitto ilahduttaa lahjansaajaa pehmeydellään ja kauneudellaan. 100 % puuvillaneuloksesta valmistetut pehmeän valkoiset Amanda-tekstiilit sopivat niin makuuhuoneeseen kuin oleskelutiloihin. Palmikkokuvio tuo sisustukseen ajattomuutta ja tyylikkyyttä.

Muhkeat Carl-froteepyyhkeet

Muhkeat ja pehmeät Carl-froteepyyhkeet ovat arjen luksusta ja tuovat ripauksen spa-tunnelmaa kotiin. Pyyhkeiden uusi hienostunut väri, vaaleansininen, kaunistaa kylpyhuoneen. Carl-pyyhkeestä on saatavilla reilun kokoinen kylpypyyhe ja pehmeä käsipyyhe. Yhdistele vaaleansinisiä pyyhkeitä esimerkiksi luonnonvalkoisten Carl-pyyhkeiden kanssa, niin saat ihania lahjakokonaisuuksia.

Tiedotteessa esitellyt joululahjoiksi sopivat J.F. by Finlayson -malliston tuotteet ovat saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä sekä valikoidusti jälleenmyyjien valikoimasta.

Susanna Riipinen, markkinointipäällikkö, Finlayson Oy

p. 020 7213 581 tai sähköposti susanna.riipinen@finlayson.fi

finlayson@manifesto.fi

Tiedotteeseen liittyvät kuvat ovat ladattavissa osoitteesta: