Lastenhuoneen ilme päivittyy kesään Finlaysonin värikkäillä uutuustekstiileillä

Finlaysonin värikäs ja iloinen lastenhuoneen tekstiilivalikoima innostaa sisustamaan. Sisustusta voi suunnitella yhdessä lapsen kanssa lempivärien ja -kuosien mukaan. Finlaysonin sympaattiset hahmot, Muumit, Aappa ja Elefantti, piristävät lastenhuoneen ilmettä ja antavat aiheita iltasatuihin. Hyvät yöunet taataan myös oikeanlaisella tyynyllä ja peitteellä.

Aappa lähti meriseikkailuun

Merimerkit on opeteltu ja pelastusrengas pakattu mukaan. Suosittu Aappa-apina seikkailee nyt merellä. Kippari-Aappa-pussilakanoihin on hyvä nukahtaa leikin päätteeksi. Raikkaat turkoosit pussilakanat otetaan kesällä mukana myös mökille ja veneelle. Kippari-Aappa-pussilakanat on saatavilla kahdessa koossa: 120x160 cm ja 150x210 cm.

Elefantti marssii jälleen uudessa värissä

Finlaysonin Elefantti ihastuttaa jälleen uudessa värissä. Tällä kertaa Elefantti marssii lastenhuoneissa vihreänä. Vihreät Elefantti-pussilakanat on saatavilla vain Finlaysonin omista myymälöistä. Settiin kuuluu kaksi tyynyliinaa. Pussilakanoista on kaksi kokoa: 120x160 cm ja 150x210 cm.

Elefantti ilostuttaa myös perheen kaikista pienimpiä. Elefantti-pussilakanat ovat nyt saatavilla myös vauvan vuoteeseen sekä keltaisina että mustavalkoisina (koko: 85x125 cm ja 35x45 cm).

Lastenhuoneessa tarvitaan riittävästi säilytystilaa leluille ja värikynille. Finlaysonin hauska Elefantti-kernikori auttaa pitämään järjestyksen yllä.

Muumit ilahduttavat vuodesta toiseen

Tutut Muumi-hahmot ilahduttavat vuodesta ja vuodenajasta toiseen. Finlaysonin tämän kevään odotetuin Muumi-uutuus on värikäs Aurinkomuumi-kuosi, joka johdattaa Niiskuneidin, Muumipeikon ja Samun kanssa satumaisiin uniin. Aurinkomuumi-pussilakanat ovat lupaus alkavasta kesästä. Pussilakanat ovat saatavilla koossa 150x210 cm.

Hyvä tyyny ja peite auttavat lasta nukkumaan hyvin

Korkealaatuisen Familon Hiphop -lastensarjan turvalliset ja ympäristöystävälliset peitteet ja tyynyt tarjoavat ensiluokkaiset unet perheen pienimmille. Hip Hop -lastensarjan peitteet ja tyynyt ovat helppohoitoisia, kestävät hyvin toistuvaa pesua 60 asteessa ja soveltuvat myös allergiselle lapselle.

Familon Hip Hop -lastentyyny, 40x60 cm, muotoutuu luonnollisesti lapsen pään asennon mukaan ja antaa pehmeä tuen päälle ja niskalle.

Familon Hip Hop -lastenpeite, 115x150 cm, on pehmeä ja hengittävä. Peitteen sisältämä ympäristöystävällinen polyesteriontelokuitu on kuohkeaa ja ilmavaa. Kuidun pituussuunnassa kulkevat ilmakanavat jakavat lämmön tasaisesti koko keholle.

Vekaraviikolta vinkkejä lastenhuoneen sisustukseen

Finlaysonin myymälöissä vietetään jälleen Vekaraviikkoa 8.14. huhtikuuta. Vekaraviikon ajan Finlaysonin lastenhuoneen Elefantti-, Aappa- ja Muumi-tekstiileistä sekä Familonin lasten tuotteista saa 25 prosentin alennuksen. Myymälöistä saa myös hyviä vinkkejä lastenhuoneiden sisustukseen.

Tiedotteessa mainittuja lastenhuoneeseen sopivia tuotteita on saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä ja valikoidusti jälleenmyyjiltä kautta maan.