Pehmeimmät lahjaideat isänpäiväksi Finlaysonilta

Marraskuussa juhlitaan jälleen isää. Ilahduta isää pehmeällä paketilla, josta löytyy jotain käytännöllistä tai ylellistä arkea ilahduttamaan. Alle on koottu Finlaysonin tämän vuoden parhaimmat isänpäivän lahjavinkit.

Finlaysonin Sport-pyyhesarjasta löytyy mainioita lahjatuotteita sporttiselle tai kuntoiluharrastusta vasta aloittavalle isälle. Sport-kylpypyyhkeen ja -käsipyyhkeen lisäksi sarjasta on saatavilla pitkä ja kapea Sport-pyyhe, joka toimii mainiosti hikipyyhkeenä lajissa kuin lajissa.

Uutuutena sarjaan on tullut Sport-kylpytakki. Kylpytakin materiaali on kevyttä puuvillafroteeta, joka kuivuu nopeasti ja mahtuu pieneen tilaan. Sport-kylpytakki sopii kotiin tai treeneihin, ja se on kevyt kuljettaa mukana. Kokoa isälle sopiva lahjapaketti Sport-tuotteista, jotka kannustavat kuntoilemaan!

Reilun kokoinen ja tukeva Coronna-toilettilaukku kulkee kätevästi mukana matkalla ja pitää hygieniatuotteet hyvässä järjestyksessä myös kotona. Sen mustavalkoinen ja klassinen design sopii tyylikkyyttä arvostavalle isälle.

Jos isä on innokas kokki ja nauttii ruoanlaitosta, niin oiva lahjavalinta on hyvin suojaava essu. Finlaysonin essuvalikoimassa kuoseissa on valinnanvaraa. Syksyn uutuus, mustavalkoinen Elefantti-kokoessu on hauska valinta isän lahjapakettiin ja tuo ripauksen leikkimielisyyttä keittiöön. Essun voi myös kätevästi postittaa kauempana asuvalle isälle.

Laatua ja arjen luksusta arvostavalle isälle lahja kannattaa valita ylellisestä J.F. by Finlayson -mallistosta.

Innokkaalle saunojalle sopii esimerkiksi muhkeat Carl-froteepyyhkeet, jotka tuntuvat iholla ylellisen pehmeiltä ja ilahduttavat myös keskellä hektistä arkea. Reilun kokoinen, 90x180 cm, Carl-kylpypyyhe on klassisen tyylikäs ja värimaailmaltaan harmoninen.

Pellavaiset liinavaatteet tuntuvat iholla ihanilta. J.F. by Finlayson -malliston Emilie-pellavapussilakanat ovat hyvä valinta isälle, joka arvostaa luksusta ja hyviä yöunia. Pehmeä kivipesty pellava on ihanteellinen materiaali pussilakanoihin ja tyynyliinoihin, se lämmittää viileinä syysiltoina, mutta tuntuu viileältä ensi kesän helteisinä öinä.

Isänpäivää vietetään jälleen marraskuun toisena sunnuntaina.

Tiedotteessa esiteltyjä isänpäivälahjaksi sopivia tuotteita on saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä sekä hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan.