Uusi Finlayson Sport -pyyhesarja on suunniteltu kuntoilijoiden tarpeisiin

Finlayson lanseeraa täysin uudenlaisen, kuntoilijoiden tarpeisiin kehitetyn pyyhesarjan. Finlayson Sport -sarjan pyyhkeet kulkevat kätevästi mukaan treeneihin ja soveltuvat eri käyttötarkoituksiin. Ohut, nopeasti kuivuva pyyhe soveltuu moniin lajeihin ja raikkaat värit miellyttävät liikkujan silmää.

Treeneihin saa kivasti lisäpotkua ja motivaatiota, kun varusteet ovat oikeanlaiset ja mukavat. Finlayson on suunnitellut ja kehittänyt kuntoilijoille oman, sporttisen pyyhesarjan, joka sopii useimpiin lajeihin ja on ennen kaikkea käytännöllinen.

Kaikki liikkujat kantavat mukanaan pyyhettä, oli se sitten hikipyyhe jumppaan tai kuntosalille, saunapyyhe uimahalliin tai pallopyyhe golfkentälle. Tarkoituksenamme oli kehittää urheilijoiden tarpeet täyttävä pyyhesarja, joka sopii kaikille liikkujille ja moniin lajeihin. Kehitimme sarjaa yhdessä aktiiviurheilijoiden kanssa, kertoo tuotepäällikkö Liisa Suurla Finlaysonilta.

Innovatiivinen materiaali, joka kuivuu nopeasti

Finlayson Sport -pyyhesarjaan kuuluu kolme erikokoista pyyhettä ja kätevä pyyhepussi.

Sport-sarjan pyyhkeet ovat erityisen ohuita ja kuivavat sen vuoksi nopeasti. Pyyhkeet vievät vähemmän tilaa kassissa ja ovat kevyitä kuljettaa mukana. Sarjaan kuuluvassa pyyhepussissa on helppo säilyttää märkää pyyhettä, eikä sitä varten tarvita erillistä muovikassia, Suurla lisää.

Yksityiskohtana Sport-kylpy- ja käsipyyhkeessä on metallinen rengas, josta pyyhe on helppo ripustaa. Sarjaan kuuluu niiden lisäksi myös erityiskokoinen, pitkänmallinen sporttipyyhe (30x120 cm), joka sopii mainiosti esimerkiksi suojaksi jumppamaton päälle tai hikipyyhkeeksi kuntosalille tai spinningiin.

Finlayson Sport -pyyhkeitä on saatavilla Finlaysonin myymälöistä ja verkkokaupasta sekä hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan. Sport-tuotesarja on Finlaysonin vakiomallistossa ja sitä laajennetaan ensi syksynä uusilla tuotteilla.

Aktiivisen liikkujan pehmeät Finlayson Sport -sarjan tuotteet:

Sport-kylpypyyhe

-       70x140 cm
-       100 % puuvilla
-       värit: punainen ja sininen
-       yksityiskohtana metallirengas pyyhkeen reunassa ripustamista varten. Sopii kylpypyyhkeeksi kotiin ja treenipaikalle, kevyt kuljettaa mukana.

Sport-käsipyyhe

-       50x50 cm
-       100 % puuvilla
-       värit: punainen ja sininen
-       yksityiskohtana metallirengas pyyhkeen reunassa ripustamista varten. Sopii tavalliseksi käsipyyhkeeksi tai esimerkiksi sauna-alustaksi, golf-pyyhkeeksi tai pieneksi hikipyyhkeeksi.

Sporttipyyhe

-       30x120 cm
-       100 % puuvillaa
-       värit: punainen ja sininen
-       uusi erityiskoko, joka sopii esimerkiksi suojapyyhkeeksi jumppamaton päälle tai hikipyyhkeeksi kaikkiin lajeihin. Toimii myös pienenä kylpypyyhkeenä. Kevyt kuljettaa mukana.

Sport-pyyhepussi

-       35x45 cm
-       väri: sinipunainen
-       Ohut ja kevyt suojapussi esimerkiksi märälle pyyhkeelle.

Liisa Suurla, tuotepäällikkö, Finlayson Oy
p. 020 721 3586 tai sähköposti liisa.suurla@finlayson.fi