Aurinkomatkojen toimitusjohtaja Tuomo Meretniemi jättää tehtävänsä

Finnair Oyj      Pörssitiedote  23.4.2014 klo 13:30

Tuomo Meretniemi jättää tehtävänsä Aurinkomatkat Oy:n toimitusjohtajana 24.4.2014. Aurinkomatkat on Finnair-konserniin kuuluva matkanjärjestäjä. Finnair Travel Retail Oy:n toimitusjohtaja Timo Kousa on nimitetty Aurinkomatkojen väliaikaiseksi toimitusjohtajaksi oman toimensa ohella.

"Haluan kiittää Tuomoa hänen panoksestaan ​​Aurinkomatkojen kehittämiseksi hyvin vaikeassa kaupallisessa ympäristössä", sanoo Allister Paterson, Finnairin kaupallinen johtaja. "Toivotan Tuomolle menestystä jatkossa. Aurinkomatkat pysyy hyvissä käsissä – Timo Kousa on osoittanut taitavaa johtamista ja strategista ajattelua Finnair Travel Retailissa, ja olen varma, että hän pystyy hoitamaan laajennetun tehtävänsä menestyksellisesti."

Aurinkomatkat perustettiin vuonna 1963, ja se on yksi luotetuimmista matkanjärjestäjistä Suomessa. Yhtiö tarjoaa lomapaketteja ja vapaa-ajan matkapalveluja yksilöille, perheille ja ryhmille.

FINNAIR OYJ

Finnair Media Desk, 09 818 4020, comms(a)finnair.com