• Finnair/

Finnair aloittaa lennot Puolan Wroclawiin ja lisää vuoroja Eurooppaan sekä Japaniin kesäkaudelle 2024

Finnair on päivittänyt liikenneohjelmaansa 31.3.2024 ja 26.10.2024 väliselle ajalle. Finnair vastaa kasvaneeseen matkustuskysyntään lisäämällä ensi kesäkaudelle vuoroja Pohjois- ja Keski-Eurooppaan sekä Japaniin. Finnair myös aloittaa 2.4.2024 ensimmäistä kertaa lennot Puolan Wroclawiin.

Pohjoismaissa Finnair lisää vuoroja Norjan Tromssaan ja Trondheimiin ja tuo takaisin ennen pandemiaa liikennöimänsä Arlandan välilaskun sisältävät lennot Bergeniin. Arlandalle tulee yksi aamuvuoro lisää, ja Finnair lisää myös vuoroja Tanskan Billundiin.

Saksassa Düsseldorf ja Hampuri saavat lisävuoroja. Brittein saarilla vuoroja lisätään Manchesteriin, Dubliniin ja Edinburghiin. Finnair myös lisää vuoroja sekä Osakaan että Tokion Naritaan Japanissa.

Puolassa Finnair lisää vuoroja Krakovaan, tuo takaisin Gdanskin lennot ja esittelee Wroclawin uutena kohteena. Useilla suomalaisilla ja aasialaisilla suuryrityksillä on toimintaa Etelä-Puolassa sijaitsevan Wroclawin lähistöllä, ja kaupunki tunnetaankin Puolan Piilaaksona. Wroclawissa voi ihastella myös upeaa, keskiaikaistaa vanhaakaupunkia sekä nautiskella laadukkaasta kulttuuritarjonnasta, ravintoloista, kahviloista ja vintageliikkeistä.

"On hienoa tuoda Wroclaw mukaan kohdevalikoimaamme”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Ole Orvér. “Wroclaw on paitsi tervetullut kohde monille liikematkustajille, myös mainio vaihtoehto mielenkiintoisia kaupunkikohteita arvostaville vapaa-ajan matkaajille.”

Kaikki uudet Euroopan vuorot tarjoavat hyvät jatkoyhteydet Finnairin kaukolentoihin Aasiaan ja Yhdysvaltoihin. Lennot ovat nyt ostettavissa Finnairin nettisivuilla

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi

Blogi: www.bluewings.finnair.com

Finnair on Aasian, Yhdysvaltojen ja Euroopan väliseen matkustaja- ja rahtiliikenteeseen erikoistunut verkostolentoyhtiö. Finnair on yksi maailman vanhimmista yhä operoivista lentoyhtiöistä ja täyttää 100 vuotta vuonna 2023. Vastuullisuus on Finnairin toiminnan keskiössä – yhtiö aikoo saavuttaa hiilineutraaliuden viimeistään vuoden 2045 loppuun mennessä. Asiakkaat ovat valinneet Finnairin Pohjois-Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi Skytrax-vertailussa 12 kertaa peräkkäin. Finnair on oneworld-allianssin jäsen. Finnair Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä.