• Finnair/

Finnair aloittaa yhteistyön ruotsalaisen BRAn kanssa: Finnair Plus -pisteitä nyt myös BRAn lennoilta

Finnair aloittaa yhteistyön ruotsalaisen BRA-lentoyhtiön (Braathens Regional Airlines) kanssa. Yhteistyön myötä Finnairin asiakkaat saavat Finnair Plus -pisteitä BRAn lennoista Ruotsissa ja voivat myös käyttää pisteitään BRAn lentoihin. Vastaavasti BRAn asiakkaat voivat ansaita ja käyttää pisteitä Finnairin reiteillä. Yhteistyö käynnistyy toukokuun puolivälissä.

- Ruotsi on Finnairille tärkeä markkina, ja tämä yhteistyö laajentaa verkostoamme Ruotsissa ja antaa asiakkaillemme lisää mahdollisuuksia kerätä ja käyttää Finnair Plus -pisteitä, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. - Nyt otimme ensimmäisen askeleen ja tarkoitus on jatkossa edelleen kehittää yhteistyötä asiakkaidemme hyödyksi.

–  BRAn asiakkaille tämä tuo aivan uusia mahdollisuuksia pisteiden käyttöön ja keräämiseen ja avaa portin Finnairin reittiverkostoon maailmalle Bromman kautta, ja näin vahvistaa tuotettamme, sanoo BRAn toimitusjohtaja Anders Ehrling.

BRA muodostettiin 29.2.2016 yhdistämällä Sverigeflyg ja Malmö Aviation. BRA keskittyy Ruotsin sisäisiin lentoihin, ja sen kotikenttänä on Tukholman Bromma. BRAn muut kohteet Ruotsissa ovat  Uumaja, Östersund, Sundsvall, Visby, Trollhättan, Göteborg, Växjö, Kalmar, Ronneby, Halmstad, Ängelholm ja Malmö. Bromman kautta BRAn verkosto yhdistyy Finnairin lentoihin.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi