Finnair jatkaa A330-koneen vuokraamista Iberialta Miamin reitille keväällä 2017

Finnair jatkaa A330-lentokoneen vuokraamista oneworld-kumppaniltaan Iberialta Miamin reitilleen 1.5.2017 asti. Finnair kertoi aiemmin vuokraavansa koneen ja miehistön Iberialta Miamin reitilleen ajalle 10.1-31.1.2017. Finnair lentää Miamiin kolme kertaa viikossa.

10.1.-31.1.2017 Miamin reittiä operoidaan Iberian koneella, lentäjillä ja matkustamohenkilökunnalla, ja lennoilla on mukana myös kaksi Finnairin matkustamohenkilön jäsentä tukemassa Finnairin palvelukonseptin toteutusta. Helmikuun alusta lähtien reittiä operoidaan niin, että lentokone ja lentäjät ovat Iberian, mutta koko matkustamohenkilökunta tulee Finnairilta.

Koneen vuokrauksella varmistetaan Finnairin lentäjien A350-tyyppikoulutus, jota tarvitaan, kun Finnair vuoden 2017 aikana saa lisää uusia Airbus 350-koneita. Koulutukset jatkuvat kevään 2017 aikana.

Miamin reitillä operoivassa Iberian A330-koneessa on 36 kokonaan makuuasentoon liukuvaa Business-luokan istuinta ja 242 Economy-luokan istuinta. Kaikilla matkustajilla on lennon aikana käytössään henkilökohtainen viihdejärjestelmä.

Finnair viestii operoivan lentoyhtiön muutoksesta suoraan asiakkaille, joilla on varaus näille lennoille. Asiakkailla on halutessaan oikeus vaihtaa matkustuspäivää tai perua matka operoivan lentoyhtiön vaihtuessa.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi