Finnair jatkaa kasvuaan Aasiassa ja avaa reitin Korean Busaniin keväällä 2020

Finnair jatkaa Aasian reittiverkostonsa laajentamista ja avaa uuden reitin Etelä-Korean Busaniin. Finnair on ainoa lentoyhtiöjoka lentää Euroopasta Etelä-Korean toiseksi suurimpaan kaupunkiinja Busanin myötä Finnairin reittiverkosto Aasiassa kasvaa 20 kohteeseen.

Finnair operoi kesäkaudella 2020 kolme viikottaista lentoa maanantaisinkeskiviikkoisin ja perjantaisin  Busaniin polttoainetehokkaalla A350-lentokoneella 30. maaliskuuta alkaenSopivat lentoaikataulut yhdistävät Busanin sujuvasti koko Finnairin laajaanyli sadan kohteen reittiverkostoon Euroopassa.

Olemme todella iloisia ollessamme Euroopan ensimmäinen lentoyhtiöjoka lentää BusaniinKohde onerinomainen lisä Aasian reittiverkostoomme”, kertoo Ole OrvérFinnairin kaupallinen johtaja”Korea onyksi parhaista globaaleista markkinoistammeja olemme operoineet lentoja Souliin jo 11 vuoden ajan. On hienoa tarjota uusi kohde asiakkaillemme ja jatkaa kannattavaa kasvua Aasiassa.”

Busan sijaitsee Korean niemimaan kaakkoiskärjessäja se on tunnettu kauniista maisemistaanjoissa yhdistyvät vuoretjoet ja meriKohteessa on kauniita rantoja ja erinomaisia vaellusreittejäsekä miellyttävä ilmasto.

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi