Finnair jatkaa kauppojen avaamista taivaalle: Ivana Helsinki A350-lennoille

Finnair jatkaa panostustaan asiakkaidensa lennonaikaisiin ostoskokemuksiin ja avaa toisen suomalaisen merkkivaatekaupan A350-koneiden wifi-portaaliin. Ivana Helsingin vaatteita voi ostaa A350-koneen wifi-portaalista Makia Clothingin lisäksi 26.4. alkaen. Ivana Helsinki on Paola Ivana Suhosen vuonna 1998 perustettu taide-, muoti- ja vaatebrändi, joka yhdistää hienovaraisesti slaavilaista melankoliaa ja puhtaita skandinaavisia tunnelmia.

Ivana Helsinki -malliston tuotteita voi ostaa ilman internet-maksua laitteilla, jotka on yhdistetty Nordic Sky  -wifi-portaaliin.

‒ Panostuksemme lennonaikaisiin palveluihin jatkuu. Ivana Helsinki on toinen kauppa, jonka avaamme Nordic Sky wifi-portaaliin. Aloitimme Makia Clothingin kanssa helmikuussa ja jatkamme edelleen lupauksiemme mukaisesti asiakaskokemuksen, ostosmahdollisuksien ja Nordic Sky-portaalin kehittämistä. Olemme iloisia, että voimme tarjota suomalaisia, ja erityisesti helsinkiläisiä huippubrändejä kansainväliselle asiakaskunnallemme, sanoo Jarkko Konttinen, tuotejohtaja.

‒ Olemme iloisia, että Finnairin kumppanina voimme tuoda uusia kokemuksia ja elämyksiä lentomatkailuun. Finnair tarjoaa parasta skandinaavista muotoilua asiakkailleen eri muodoissa, ja olemme innoissamme, että olemme osa tätä valikoimaa, sanoo Pirjo Suhonen, perustaja, Ivana Helsinki.

Kaikki A350-lentojen matkustajat voivat käyttää Nordic Sky -wifi-portaalia omilla laitteillaan ilmaiseksi molemmissa matkustusluokissa. Portaalista on pääsy finnair.comiin, uutispalveluun ja Finnairin muihin palveluihin, kuten kohdetietoihin, asiakaspalveluun ja pre order -tilausten tekemiseen. Matkustajat voivat myös Nordic Skyssä tilata taksin Cabforce Taxi Servicen kautta sekä varata erilaisia kohdepalveluita, kuten konserttilippuja ja illallisristeilyjä, Viator Destination Service -palvelun avulla.

Finnair tarjoaa wifi-portaalin ja internet-yhteyden A350-koneissa, joita on tällä hetkellä neljä Finnairin laivastossa. Finnair aloittaa tämän vuoden aikana internet-yhteyden asentamisen muihin Airbus-laivaston koneisiin.

Lisätietoa Nordic Skystä ja Ivana Helsinki Shopista: finnair.com/fi/fi/nordic-sky

IVANA HELSINKI
Ivana Helsinki on taide-, muoti- ja elokuvabrändi, joka yhdistää slaavilaisen melankolian ja puhtaan Skandinavian tunnelmat. Ivana Helsinki - vaatekokoelmat ovat kuin pieniä viehättävä, sielukkaita balladeja. Ivana Helsinki -perheyrityksen ateljee sijaitsee Helsingin keskustassa. Helsingissä syntynyt muotoilija, taiteilija ja elokuvantekijä Paola Ivana Suhonen perusti Ivana Helsingin vuonna 1998.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi