Finnair lisää ensi kesäksi lentoja Yhdysvaltoihin ja Aasiaan

Finnair lisää viikkovuoroja kesäkaudelle 2025* suosittuihin Yhdysvaltojen kohteisiinsa Chicagoon, Dallasiin, Seattleen ja Los Angelesiin sekä Nagoyaan, Osakaan ja Shanghaihin Aasiassa.

Finnair lentää ensi kesänä Chicagoon jopa päivittäin ja Dallasiin yhteensä jopa 11 kertaa viikossa, mikä on viisi vuoroa enemmän kuin Dallasiin kesäkaudella 2024. Näiden lisäksi Seattle ja Los Angeles saavat kaksi viikkovuoroa lisää.

“Lentojen lisääminen Yhdysvaltoihin tuo asiakkaillemme entistä kattavammat yhteydet Pohjois-Amerikkaan ja sieltä eteenpäin. Esimerkiksi Dallasista ja Chicagosta on sujuvat jatkoyhteydet allianssikumppanimme American Airlinesin laajaan verkostoon Pohjois- ja Etelä-Amerikassa. Seattlesta ja Los Angelesista puolestaan on helppo jatkaa kumppaniyhtiöidemme American Airlinesin ja Alaska Airlinesin lennoilla esimerkiksi muualle Yhdysvaltojen länsirannikolla tai vaikkapa Havaijille”, kertoo Finnairin tuotoista ja verkostosta vastaava johtaja Christine Rovelli

Finnair lisää kapasiteettia myös Japaniin ja Kiinaan. Tulevalla kesäkaudella Finnair lentää vuoden 2025 maailmannäyttelyä isännöivään Osakaan päivittäin, ja viime kesänä uudelleenavattu Nagoyan reitti saa yhden lisävuoron, mikä nostaa viikoittaiset lennot neljään. Nagoyasta ja Osakasta pääsee kätevästi junalla eri puolelle Japania – esimerkiksi Kioton temppelit ovat vain 1,5 tunnin junamatkan päässä Osakan lentoasemasta.

Finnair lisää yhden viikkovuoron myös Kiinan Shanghaihin, ja lentää sinne ensi kesänä neljästi viikossa.

* Lentoliikenteen kesäkausi on vuonna 2025: 30.3.2025-25.10.2025

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi

Blogi: www.bluewings.finnair.com

Finnair on Aasian, Lähi-idän, Yhdysvaltojen ja Euroopan väliseen matkustaja- ja rahtiliikenteeseen erikoistunut verkostolentoyhtiö. Finnair on ainoa lentoyhtiö, joka operoi lentoja Lappiin vuoden ympäri. Asiakkaat ovat valinneet Finnairin Pohjois-Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi Skytrax-vertailussa 14 kertaa peräkkäin. Finnair on oneworld-allianssin jäsen. Finnair Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä.