Finnair lisää lentoja Kittilään, Kuusamoon ja Ivaloon talveksi 2016‒2017

Finnair lisää useita uusia vuoroja Lapin matkailukohteisiin Kittilään, Kuusamoon ja Ivaloon talveksi 2016‒2017. Verrattuna kuluvaan talveen erityisen runsaasti tarjontaa lisätään tammikuulle, joka aloittaa alueen matkailun huippusesongin.

Talvikaudella 2016‒2017 Finnair lentää Helsinki‒Ivalo‒Kittilä-kolmiolennot kahdesti päivässä. Näiden lisäksi tammi-maaliskuussa Finnair lentää suoraan Kittilään viikosta riippuen 7‒19 viikkovuoroa, Ivaloon 6‒11 viikkovuoroa ja Kuusamoon 7‒12 vuoroa tammimaaliskuussa. Lentojen aikataulut on suunniteltu palvelemaan sekä kotimaan matkailijoita että Aasiasta ja Euroopasta tulevia matkailijoita.

"Kokonaiskapasiteettimme näihin kohteisiin on yhteensä lähes 140 000 paikkaa talvikaudella 2016‒2017, ja uskomme tämän palvelevan hyvin paikallisten yritysten tarpeita. Lisäystä tammi‒maaliskuussa tähän vuoteen verrattuna on yli 18 000 paikkaa", kertoo Finnairin verkostosuunnittelusta vastaava johtaja Petri Vuori. "Olemme ottaneet suunnittelussa huomioon paikallisten toimijoiden tarpeet ja sovittaneet aikataulut entistä paremmin matkailijoille sopiviksi."

Finnair lisää lentoja Kittilään, Kuusamoon ja Ivaloon myös joulun sesonkiaikaan.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi