Finnair lisää lentoja Lappiin ruskasesongin aikaan

Finnair lentää 1.‒25.9.2016 yhteensä 28 edestakaista lisälentoa Lappiin.

‒ Kysyntä Lapin lennoille ruskasesongin aikaan on ollut hyvää ja olemme iloisia voidessamme vastata tähän kysyntään lisälennoilla myös tänä vuonna. Lapin luonto on ruskasesongin aikaan upeimmillaan ja on hienoa, että yhä useammat suomalaiset ja ulkomaalaiset turistit pääsevät nauttimaan siitä, Finnairin Suomen-myynnistä vastaava Rolf Backman toteaa.

Finnair lentää syyskuussa Kittilään yhdeksän ja Ivaloon kahdeksantoista edestakaista lentoa jo aikaisemmin aikatauluun kuuluneiden lentojen lisäksi. Lennot lennetään pääosin Airbus A320 -konetyypillä. Tarkemmat tiedot lentojen päivistä ja lähtöajoista löytyvät Finnairin internet-sivuilta www.finnair.fi

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi