Finnair päivittää talven 2024 ja kesän 2025 tarjontaansa - lisää viikkovuoroja Japaniin ja Dallasiin; uusi reitti Norjan Kirkkoniemeen

Finnair on päivittänyt tarjontaansa kesäkaudelle 2025. Finnair lisää uuden viikkovuoron Tokion Naritaan, ja tarjoaa kesäkaudesta 2025 lähtien päivittäiset lennot sekä Tokion Hanedan että Tokion Naritan lentokentille. Myös Nagoya saa kolmannen viikkovuoron.

Lisäksi Finnair avaa kesäkaudella 2025 uuden reitin Pohjois-Norjan Kirkkoniemeen (Kirkenes), jonne yhtiö lentää Helsingistä Ivalon kautta kolme kertaa viikossa. Lento operoidaan 68-paikkaisella ATR-koneella. Uusi reitti palvelee suomalaisia ja kansainvälisiä matkailijoita, jotka haluavat vierailla Suomen Lapin lisäksi Pohjois-Norjassa ja kokea esimerkiksi kuuluisan Hurtigrutenin lauttareitin, jonka päätepiste on Kirkkoniemen kylä.

“Kirkkoniemen reitti vahvistaa jo ennestään laajaa verkostoamme pohjoisessa, ja mahdollistaa nopean ja sujuvan yhteyden Helsingistä Pohjois-Norjaan matkustaville asiakkaillemme”, kertoo Finnairin kaupallinen johtaja Ole Orvér

Finnair lisää lentoja kesäkaudella 2025 myös Tallinnaan, Riikaan ja Vilnaan.

Finnair päivittää lisäksi Malagan reitin aikatauluja. Kesäkaudella 2025 päivän ensimmäinen lento Helsingistä Malagaan lähtee klo 13.10 ja saapuu klo 16.55, ja paluulento Malagasta lähtee klo 17.40 ja saapuu Helsinkiin klo 23.15. Päivitetty aikataulu tarjoaa matkustajille miellyttävämmät matka-ajat ja mahdollistaa sujuvat yhteydet esimerkiksi muualle Suomeen. Päivitetyt lentoajat koskevat kaikkia muita viikonpäiviä paitsi lauantaita.

Finnair on lisäksi päivittänyt talven 2024 liikenneohjelmaansa ja lentää lokakuun 2024 lopulta alkaen Dallasiin päivittäin. Dallas on Finnairin kumppanin American Airlinesin kotikentttä, ja Finnairin Dallasin lennot tarjoavat sujuvan yhteyden American Airlinesin laajaan verkostoon Pohjois- ja Etelä-Amerikassa.

Lennot ovat ostettavissa Finnairin sivuilta ja matkatoimistoista.

*Talvikausi 2024: 27.10.2024-29.3.2025; kesäkausi 2025: 30.3.2025-25.10.2025

*Päivitetty 12.4.2024 Baltian viikkovuorojen osalta.

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi