Finnair tuo korealaisen huippukokin menun lennoille Soulista Helsinkiin

Finnair jatkaa Signature Chef -ohjelmaansa ja tuo asiakkailleen ensimmäistä kertaa korealaisen keittiömestarin luoman nimikkomenun. Keittiömestari Sung-Yeol Namin suunnittelema menu on tarjolla business-luokan asiakkaille Finnairin lennoilla Soulista Helsinkiin 9. toukokuuta alkaen.

Soulilaisen keittiömestari Namin ruokafilosofiassa korostuvat perinteinen korealainen keittiö modernilla otteella ja sesongin mukaisilla, tuoreilla raaka-aineilla. Ensimmäinen menu, joka on tarjolla touko-heinäkuussa, sisältää alkuruuaksi häränliharullia täytettynä sinappikastikkeella maustetuilla vihannesversoilla, ja pääruokana meribassia Jeon, kevätsipulin ja romanescokastikkeen kera.

- Minua inspiroivat ne raaka-aineet ja ruoka, joiden parissa kasvoin. Toivon, että luomani menu tuo iloa ja hyvää oloa niille, jotka kaipaavat kotiin sekä ilahduttaa niitä, jotka eivät vielä tunne korealaista keittiötä, kertoo keittiömestari Nam.

- Reittimme Souliin viettää tänä vuonna 10-vuotisjuhlaa. Olen todella iloinen siitä, että voimme juhlistaa tätä merkkivuotta yhdessä asiakkaittemme kanssa keittiömestari Namin herkullisen menun ääressä, sanoo Finnairin lennon aikana tarjottavasta palvelusta vastaava Maarit Keränen.

Finnair aloitti Signature Chef -ohjelman vuonna 2013 ja on sen jälkeen työskennellyt useiden arvostettujen kokkien kanssa, jotka ovat luoneet omat nimikkomenunsa Finnairin business-luokan lennoille. Linkit kuviin: https://gallery.finnair.com/f/Sm7C ja https://gallery.finnair.com/f/kVrV

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi