Finnairin pääomamarkkinapäivä 22.5.2014

Finnair Oyj Pörssitiedote     22.5.2014       klo 12.20

Finnair järjestää tänään 22.5.2014 toimitiloissaan Vantaalla pääomamarkkinapäivän institutionaalisille sijoittajille ja analyytikoille. Päivän avaa Finnairin hallituksen puheenjohtaja Klaus Heinemann, jonka jälkeen toimitusjohtaja Pekka Vauramo käy läpi Finnairin 7.5.2014 julkistettuja strategia tavoitteita ja toimenpiteitä tavoitteiden saavuttamiseksi. Tämän jälkeen ovat vuorossa yhtiön resurssienhallinnasta vastaavan johtajan Greg Kaldahlin, kaupallisista toiminnoista vastaavan johtavan Allister Patersonin sekä Finnair Cargon toimitusjohtajan Juha Järvisen esitykset omien vastuualueidensa ajankohtaisista asioista. Osana esityksiä kerrotaan Finnairin 80 miljoonan euron tuottojen parannusohjelmasta. Päivän lopuksi Finnairin talousjohtaja Erno Hildén esittelee yhtiön laivastosuunnitelman, laivastoinvestointien rahoitussuunnitelman ja toimenpiteitä yhtiön 6 % toiminnallisen liikevoittomarginaalin saavuttamiseksi. Esityksissä annettavat tulevaisuutta koskevat lausumat eivät ole virallisia ennusteita.

Finnairin pääomamarkkinapäivä alkaa klo 13.00. Englanninkieliset esitysmateriaalit ovat saatavilla tilaisuuden alkaessa yhtiön verkkosivuilla osoitteessa www.finnairgroup.com. Tallenteet esityksistä julkaistaan samassa osoitteessa 28.5.2014 mennessä.

FINNAIR OYJ

Finnair Media Desk, 09 818 4020, comms(a)finnair.com