Finnairin tulosjulkistamisajankohdat ja yhtiökokous vuonna 2023

Finnair Oyj                         Pörssitiedote                       28.10.2022 klo 9.00

Finnair Oyj julkaisee vuoden 2022 tilinpäätöstiedotteen keskiviikkona 15.2.2023 kello 9.00. Vuoden 2022 vuosikertomus, sisältäen täydellisen tilinpäätöksen, julkaistaan viimeistään viikolla 8 vuonna 2023.

Yhtiökokous pidetään torstaina 23.3.2023 klo 15.00 Helsingissä. Virallinen yhtiökokouskutsu toimitetaan myöhemmin.

Koko vuoden 2023 talouskalenteri on seuraava:

• Tilinpäätöstiedote vuodelta 2022 keskiviikkona 15.2.2023
  • Osavuosikatsaus tammi–maaliskuulta 2023 torstaina 27.4.2023
  • Puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2023 perjantaina 21.7.2023
  • Osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2023 tiistaina 31.10.2023

Finnairin taloudelliset katsaukset laaditaan suomeksi ja englanniksi ja julkistetaan tulospäivinä klo 9.00.

Finnairin kuukausittaisten liikennesuoritteiden julkistusaikataulu on päivitetty Finnairin sijoittajasivustolle sijoittajan kalenteriin.

FINNAIR OYJ

Finnair Media Desk, 09 818 4020, comms(a)finnair.com

Finnair on Aasian, Yhdysvaltojen ja Euroopan väliseen matkustaja- ja rahtiliikenteeseen erikoistunut verkostolentoyhtiö. Vastuullisuus on Finnairin toiminnan keskiössä – yhtiö aikoo puolittaa nettopäästönsä vuoden 2025 loppuun mennessä vuoden 2019 tasosta, ja saavuttaa hiilineutraaliuden viimeistään vuoden 2045 loppuun mennessä. Finnair on oneworld-allianssin jäsen. Finnair Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä.