Finnairin tulosjulkistamisajankohdat ja yhtiökokous vuonna 2024

Finnair Oyj                         Pörssitiedote                       24.10.2023 klo 9.00

Finnair Oyj julkaisee vuoden 2023 tilinpäätöstiedotteen keskiviikkona 14.2.2024 kello 9.00. Vuoden 2023 vuosikertomus, sisältäen täydellisen tilinpäätöksen, julkaistaan viimeistään viikolla 8 vuonna 2024.

Yhtiökokous pidetään maanantaina 18.3.2024 klo 15.00 Helsingissä. Virallinen yhtiökokouskutsu toimitetaan myöhemmin.

Koko vuoden 2024 talouskalenteri on seuraava:

• Tilinpäätöstiedote vuodelta 2023 keskiviikkona 14.2.2024
  • Osavuosikatsaus tammi–maaliskuulta 2024 tiistaina 23.4.2024
  • Puolivuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2024 perjantaina 19.7.2024
  • Osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2024 tiistaina 29.10.2024

Finnairin taloudelliset katsaukset laaditaan suomeksi ja englanniksi ja julkistetaan tulospäivinä klo 9.00.

Finnairin kuukausittaisten liikennesuoritteiden julkistusaikataulu on saatavilla Finnairin sijoittajasivustolla sijoittajan kalenterissa.

FINNAIR OYJ

Finnair Media Desk, 09 818 4020, comms(a)finnair.com

Finnair on Aasian, Yhdysvaltojen ja Euroopan väliseen matkustaja- ja rahtiliikenteeseen erikoistunut verkostolentoyhtiö. Finnair on yksi maailman vanhimmista yhä operoivista lentoyhtiöistä ja täyttää 100 vuotta vuonna 2023. Vastuullisuus on Finnairin toiminnan keskiössä – yhtiö aikoo saavuttaa hiilineutraaliuden viimeistään vuoden 2045 loppuun mennessä. Asiakkaat ovat valinneet Finnairin Pohjois-Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi Skytrax-vertailussa 13 kertaa peräkkäin. Finnair on oneworld-allianssin jäsen. Finnair Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä.