Finnairin tuoteuudistukset parantavat matkustusmukavuutta: Economy Comfort -paketti, uusittu viihdejärjestelmä, mobiilisovellus & tarjoilu-uudistuksia

Finnair esittelee syksyn aikana tuoteuudistuksia, jotka lisäävät matkustusmukavuutta. Uudistuksiin kuuluvat uusi Comfort-paketti kaukoliikenteen Economy-luokkaan, mobiilisovellus sujuvoittamaan matkan eri vaiheita sekä uudistuksia lennon aikaiseen tarjoiluun ja viihdejärjestelmään.

Economy Comfort -paketin ostamalla asiakas saa enemmän jalkatilaa, mukavan päänojan, laadukkaat kuulokkeet viihdejärjestelmän käyttöä varten sekä paketin, jossa on silmäsuoja, korvatulpat ja hammasharja.

Finnair uudistaa syksyn aikana kaikkien kaukoliikennekoneidensa viihdejärjestelmän. Uusi helppokäyttöinen käyttöliittymä nopeuttaa elokuvien, tv-ohjelmien ja muun sisällön käyttämistä ja tuo esimerkiksi elokuvat vain yhden klikkauksen päähän. Viihdejärjestelmässä on mukana myös sähköisiä lehtiä, sarjakuvia ja kirjoja.

Uudistuksia kaukoliikenteen tarjoiluun ja Sky Bistro Euroopan-lennoilla

Euroopan-lentojen välipalatarjoilu vaihtuu maksulliseen Sky Bistro -valikoimaan, josta asiakas voi ostaa mieleisensä välipalan. Laajaan valikoiman kuuluu useita leipä- , salaatti- ja muita vaihtoehtoja, ja myös lämpimiä aterioita on tarjolla. Asiakkaat ovat olleet mukana valikoiman luomisessa, ja esimerkiksi lapset on huomioitu aiempaa paremmin. Sky Bistro tulee lähes kaikille Euroopan lennoille ja se korvaa välipalatarjoilun, joka on ollut tarjolla Finnairin yli kaksi tuntia kestävillä Euroopan lennoilla. Kahvi- ja teetarjoilu sekä Finnairin uusi nimikkojuoma mustikkamehu ovat ilmaisia. Euroopan lentojen Business-luokan ateriat sisältyvät jatkossakin lipun hintaan.

Finnair uudistaa myös kaukoliikenteen tarjoilua ja tarjoaa jatkossa päivälennoilla välipalan lämpimien aterioiden lisäksi. Myös viinivalikoima uudistuu ja kuohuviini kuuluu maksuttomaan tarjoiluun.

Mobiilisovellus sujuvoittaa matkantekoa

Finnair esittelee syksyn aikana myös mobiilisovelluksen, josta asiakas näkee henkilökohtaiset lentotiedot ajantasaisesti. Sovellusta voi käyttää lennolle kirjautumiseen ja istumapaikan valintaan, ja se tuo relevantteja tarjouksia sekä Finnair Plus -pistetiedot asiakkaan mobiililaitteeseen. Mobiilisovellus on ensi vaiheessa käytettävissä Apple iOS-laitteissa ja se tulee myöhemmin myös muille käyttöjärjestelmille.

“Kuluneen vuoden aikana olemme kysyneet palautetta noin 8 000 asiakkaalta keskeisiltä markkinoiltamme Euroopassa ja Aasiassa", kertoo Jarkko Konttinen, Finnairin markkinoinnista ja tuotekehityksestä vastaava johtaja. "Tätä tietoa on käytetty tarjontamme kehittämiseen. Nämä uudistukset tukevat osaltaan Aasian-liikenteen kasvutavoitteittamme."

Aiemmin esiteltyjä ja syksyn aikana toteutuvia uudistuksia ovat myös uudet, täysin makuuasentoon liukuvat Business-luokan istuimet, jotka on jo asennettu useimpiin Finnairin kaukoliikennekoneisiin, uusi saunaosasto Finnairin non-Schengen lounge-tiloissa Helsinki-Vantaan lentoasemalla sekä juuri avattu Premium Lounge, joka on tarkoitettu Finnair Plus Gold - ja Platina-asiakkaille sekä oneworld-allianssin vastaaville ryhmille. Remontoitu Schengen-alueen lounge avataan jälleen lokakuussa.

Kuvia Premium Loungesta osoitteessa: https://gallery.finnair.com/section/images/finnair_lounge/premium_lounge/

Finnair: http://www.finnair.com
Finnair Gallery: http://gallery.finnair.com