Pohjois-Norjan Bodø on Finnairin uusi kesäkohde

Finnair avaa reitin Pohjois-Norjassa, napapiirin tuntumassa sijaitsevaan Bodøn kaupunkiin toukokuun lopussa. Finnair lentää Bodøhön sunnuntaisin 13. syyskuuta asti, ja vilkkaimman kesäsesongin ajaksi (17.6. -20.8.) reitti lennetään myös keskiviikkoisin. Lennot operoi Norra ATR-lentokoneilla.

Bodøn rannikkokaupungin vetonauloja ovat ympäristön luonnonnähtävyydet. Alue tarjoaa luontomatkailijoille monipuoliset mahdollisuudet patikointiin ja erinomaiset merikalastusapajat kalastuksen harrastajille. Kaupungin lähistöllä on lukuisia kauniita autiorantoja ja Saltstraumenin salmi, jossa kuohuu maailman voimakkain vuorovesivirta.

”Norjan kohteet ovat olleet suomalaisten matkailijoiden suosiossa, ja Bodøn upea luonto varmasti kiinnostaa suomalaisia ulkoilusta ja luonnosta kiinnostuneita matkailijoita”, sanoo Finnairin Suomen myynnistä vastaava Sari Fairchild.

Muita Finnairin kohteita Norjassa Bodøn lisäksi ovat Oslo sekä Bergen, Tromssa ja Trondheim, jonne Finnair lentää yhteistyössä Wideroen kanssa.

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi