Uusi ja tilavampi Finnair Lounge Helsinki-Vantaan Schengen-puolella avataan 9.7.2024

Finnair jatkaa investoimista asiakaskokemukseen ja avaa uuden Finnair Loungen 9. heinäkuuta. Helsinki-Vantaan lentoaseman Schengen-puolella, lähellä porttia 21 sijaitseva lounge on suunniteltu tuomaan matkustajille mukavuutta ja sujuvuutta.

"Uusi Schengen-alueen Finnair Lounge tarjoaa asiakkaillemme entistä enemmän tilaa ja mukavuutta ennen lentoonlähtöä. Vastaamme myös Finnair Plus -tasojäseniemme toiveisiin tuomalla uuteen loungeen oman alueen, Finnair Platinum Cornerin, Finnair Plus Platinum- ja Platinum Lumo -jäsenillemme", sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Ole Orvér.

Business Class Classic- ja Flex-lippujen haltijat sekä Finnair Plus Gold -jäsenet pääsevät uuteen Finnair Business Loungeen. Sisäänpääsyn loungeen voi ostaa myös lisäpalveluna lipunoston yhteydessä tai myöhemmin Varaukseni-palvelussa tai Finnairin mobiilisovelluksessa.

"Uuteen Finnair Loungeen mahtuu mukavasti jopa 440 vierasta, mikä on noin 150 paikkaa enemmän kuin nykyisessä loungessa. Loungen eri tilat on suunniteltu erilaisiin tarpeisiin: ruokailuun, työntekoon, lepoon ja ajanviettoon matkakumppanien kanssa", kertoo Meri Järvinen, lentoaseman asiakaskokemuksesta vastaava johtaja.

Loungen sisustuksen on suunnitellut Studio Joanna Laajisto ja se on saanut inspiraationsa pohjoisesta luonnosta: puupinnat, maanläheiset sävyt ja pyöreät muodot kutsuvat vierailijoita rauhoittumaan. Puumateriaalit, pehmeät muodot ja lämpimät värit heijastelevat suomalaisen maiseman tunnelmaa. Tunnetut design-klassikot esimerkiksi Artekilta, Nikarilta ja Gubilta  tuovat tilaan pohjoismaista käsityöperinnettä. Uudesta loungesta on upeat näkymät kiitotielle ja lentoaseman porttialueelle.

Lisätietoja on saatavilla Finnair.com.

Finnair media desk, 358 9 818 4020, comms(a)finnair.com

Finnair: http://www.finnair.com