FINNFOREST OYJ:LTÄ 240 MILJOONAN EURON SYNDIKOITU LUOTTO

FINNFOREST OYJ:LTÄ 240 MILJOONAN EURON SYNDIKOITU LUOTTO Finnforest Oyj on 2.4.2003 allekirjoittanut 240 miljoonan euron luottolimiittisopimuksen. Luotolla jälleenrahoitetaan vuonna 1998 allekirjoitettu 130 miljoonan USD:n syndikoitu luotto. Luoton laina-aika on viisi vuotta ja pääjärjestäjät ovat: Commerzbank Aktiengesellschaft, Danske Bank A/S ja Landesbank Schleswig-Holstein, Copenhagen Branch. Järjestelyyn osallistui yhteensä 18 pankkia. FINNFOREST OYJ Ilkka Silvanto Talousjohtaja Lisätietoja: Toimitusjohtaja Heikki Saarinen, Metsä Finance, puh 010 469 4686 Talousjohtaja Ilkka Silvanto, puh 010 469 4576, GSM 050-598 9553 Finnforest on Euroopan suurin puutuoteteollisuuden konserni ja osa Metsäliitto-Yhtymää. Konsernin kaksi teollista liiketoimintaryhmää ovat saharyhmä Solid Wood sekä jatkojalosteita tuottava puutuoteteollisuusryhmä Engineered Wood. Finnforest tarjoaa rakentamisen, teollisuuden sekä jakelun- ja jälleenmyynnin asiakkaille puuhun perustuvia tuote- ja palveluratkaisuja. Finnforest toimii yli 20 maassa, Skandinaviassa toimintoja hoitaa norjalainen tytäryhtiö Moelven. Henkilökuntaa on 7 700. Lisätietoja: www.finnforest.fi ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/03/20030403BIT00890/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/04/03/20030403BIT00890/wkr0002.pdf