FINNFOREST OYJ:N JA LUOMAN PUUTUOTE OY:N VÄLILLE SOVINTO

finnforest oyj:n ja luoman puutuote oy:n välille sovinto Finnforest Oyj ja Luoman Puutuote Oy ovat tänään sopineet kiistan, joka koski yritysten välistä yhteistyötä Iso-Britannian markkinoilla. Yhteistyö jatkuu entisillä ehdoilla: Finnforest toimii Luoman Puutuotteen tuotteiden jakelijana Isossa-Britanniassa 31.12.2003 asti. Sopimuksen myötä Finnforest perui Kyrömaan käräjäoikeudelta hakemansa turvaamistoimenpiteen, ja Luoman Puutuote sitoutuu parantamaan tuotteidensa toimitusvarmuutta sekä vähentämään reklamaatioiden määrää alle puoleen. Luoman Puutuote sitoutuu myös korvaamaan asiasta Finnforestille aiheutuneet kustannukset. Molemmat osapuolet ovat tyytyväisiä ja keskittyvät nyt liiketoiminnan hoitamiseen. Lisätietoja: toimitusjohtaja Ari Martonen, gsm 050 2406. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00930/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/14/20030314BIT00930/wkr0002.pdf