FINNFOREST VALMISTELEE TILA- JA RAKENNUSELEMENTTITUOTANNON ALOITTAMISTA LAPPEENRANNASSA Finnforest valmistelee puisten tila- ja rakennuselementtien tuotannon aloittamista Lappeenrannassa. Tavoitteena on käynnistää tuotanto valituissa pilottikohteissa vielä tämän vuoden aikana. Tuotannossa tullaan osittain hyödyntämään Finnforestin tytäryhtiö Moelvenin tila- ja raken-nuselementtikonseptia sekä Finnforest HSL Elementsin tekniikkaan ja logistiikkaan perustuvia sisäseinäratkaisuja. Myös muita vaihtoehtoi- sia elementtijärjestelmiä selvitetään. Tuotanto on tarkoitus käynnistää Lappeenrannassa sijaitsevassa M-realin omistamassa kiinteistössä. Tila- ja rakennuselementtituotteet sekä niihin liittyvät palvelut tullaan myymään ja markkinoimaan Finnforest- brandin alla. Lisätietoja Toimitusjohtaja Ari Martonen, p. 050-2406 Johtaja, tuotevalikoima ja tutkimus- ja kehitys, Esa Kosonen, p. 050-598 9562 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/19/20030319BIT00840/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/19/20030319BIT00840/wkr0002.pdf