Muutoksia Finnforestin markkina-alueiden johdossa

Muutoksia Finnforestin markkina-alueiden johdossa Finnforestin markkina-alueiden johdossa on tehty 14.12. muutoksia. Muutokset tulevat voimaan välittömästi. Timo Kouri on nimitetty Saksan, Sveitsin ja Itävallan johtajaksi. Kourin vastuulla ovat edelleen myös itäisen Keski-Euroopan alueen maat Puola, Tshekki, Slovakia, Unkari ja Romania sekä Yhdysvaltojen ja Aasian ja Tyynenmeren alueen markkinat. John Tong on nimitetty Ranskan, Espanjan, Portugalin, Belgian ja Hollannin johtajaksi. Lisäksi hän vastaa edelleen Ison-Britannian ja Irlannin markkinoista. Kouri ja Tong ovat Finnforestin konsernijohtoryhmän jäseniä ja raportoivat toimitusjohtajalle. Samanaikaisesti läntisen Manner-Euroopan maita johtava Ole Salvén on nimitetty Finnforestin suurimman tytäryhtiön, Skandinavian toiminnoista vastaavan Moelven Industrier ASA:n toimitusjohtajaksi 1.2.2005 alkaen. Moelvenin nykyinen toimitusjohtaja, teollisuusneuvos Bo Borgström, jää eläkkeelle. Lisätiedot: Ari Martonen, toimitusjohtaja, Finnforest Oyj, 050 2406 Markko Ihamuotila, markkinointi- ja viestintäjohtaja, Finnforest Oyj, 050 598 7014 ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://wpy.waymaker.net/client/waymaker1/WOLReleaseFile.aspx?id=59762&fn=wkr0001.pdf