Finnmatkat aloittaa talvimatkojen myynnin keskiviikkona 21.5.

Finnmatkat/ viestintä Anu-Eveliina Mattila LEHDISTÖTIEDOTE Gsm 050 555 6183 20.5.2003 Uutuuksia: Sri Lanka, Malediivit, Florida, Meksiko, Etelä-Afrikka Finnmatkat aloittaa talvimatkojen myynnin keskiviikkona 21.5. Finnmatkojen talvimyynti alkaa 21.5.2003. Uudessa talviesitteessä on historian laajin tarjonta. Uutuuskohteita on yli 20 ja matkakohteita yhteensä yli 70. Kaukouutuuksien lisäksi on tarjolla kahdeksan Kanariansaarta. "Ensi talven ohjelmassamme on poikkeuksellisen paljon uutuuksia ja kokeilemme myös viikonloppumatkojen sekä kymmenen päivän matkojen menekkiä Teneriffalle. Hintataso on kaukokohteissa laskenut. Se näkyy erityisesti Brasilian, Intian ja Thaimaan matkoissa", sanoo Finnmatkojen myyntijohtaja Jukka Mustila. Luvassa on kestosuosikkien lisäksi yli 20 uutuuskohdetta, joista viisi on uutta TEMA - kiertomatkaa. Finnmatkoilla on nyt suora lento Suomesta Brasilian Nataliin ja Sri Lankaan. Omatoimisille matkaajille löytyy entistä enemmän vaihtoehtoja. · Uutuudet: Egypti: Makadi Bay, Kanariansaaret: Las Meloneras, La Graciosa, La Gomera, El Hierro, Florida: Fort Lauderdale, Key West, Orlando, Madeira: Calheta ja Porto Santo, Malediivit, Meksiko, Sri Lanka, Thaimaa: Koh Samui ja Krabi sekä yhdistelmämatka Bangkok-Hua hin- Singapore. · 5 uutta kiertomatkaa: Egypti: Siinai, Safari Etelä-Afrikassa, Madeiran samoilu, Sri Lanka - Vihreän kullan saari ja Thaimaa - Siamin tuntemattomat aarteet. · Uutuustuote: Viikonloppulomat Teneriffalle Ensi talvena voi Finnmatkoilla matkustaa Teneriffan aurinkoon myös pidennetyn viikonlopun ajaksi perjantaista tiistaihin tai kymmenen päivän lomalle. · Talven 2002-2003 hittejä edelleen ohjelmassa: Mauritius on jälleen ohjelmassa "viime talven hittikohteena". Brasilian Nataliin pääsee nyt Finnairin siivin ja matkaan voi yhdistää viikon Rio de Janeiron. Finnmatkat tarjoaa Kanariansaarilla Suomen laajimman kohdevalikoiman. · Talven pitkät lomat: Limassol (Kypros), Costa del Sol, Gran Canaria ja Teneriffa. Oy Finnmatkat Ab järjestää vuosittain noin 265 000 valmismatkaa ja sen osuus Suomen valmismatkamarkkinoista on yli 30 prosenttia. Oy Finnmatkat Ab on osa maailman suurinta World of TUI -matkailumaailmaa, jonka omistaja on saksalainen TUI AG. "World of TUI" -kattonimen alla matkustaa yli 22 miljoonaa lomailijaa vuosittain ja ryhmällä on noin 37 % markkinaosuus Euroopassa. Lisätietoja: Myyntijohtaja Jukka Mustila, gsm 050 555 6182 tai viestintäpäällikkö Anu-Eveliina Mattila, puh. (09) 6166 1125, gsm 050 555 6183 anu.mattila@finnmatkat.fi. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/20/20030520BIT00460/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/05/20/20030520BIT00460/wkr0002.pdf