• Finnmatkat/

Lämpimäiset Finnmatkoilta:Uusi ”Ikimuistoisia hetkiä” -lehti tarjoaa inspiraatiota lomahaaveiluun

Finnmatkojen esite on käynyt läpi perusteellisen muodonmuutoksen. Perinteinen paksu esite tarkkoine hotellikuvauksineen ja hintatietoineen on siirtynyt historiaan ja tilalle on tullut uudenlainen aikakauslehtimäinen ja inspiroiva asiakaslehti Ikimuistoisia hetkiä.

– Lehden ideana on tarjota inspiraatiota loman suunnitteluun. Sen kanssa voi käpertyä sohvalle haaveilemaan auringosta ja lämmöstä tai koota vaikka koko perheen keittiön pöydän ääreen tekemään yhteisiä lomasuunnitelmia. Etukäteisfiilistely on olennainen osa lomanautintoa, sanoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Kaisa Mäki-Kullas.

Ikimuistoisia hetkiä -julkaisu on noin 80-sivuinen paketti, joka sisältää runsaasti kohde- ja konseptiesittelyitä. Lehti ilmestyy kolme kertaa vuodessa. Ensimmäisessä numerossa matkustetaan mm. Finnmatkojen ensi kesän uutuuskohteeseen Turkin Bodrumiin, tutustutaan Kreikan saariston monipuoliseen lomavalikoimaan ja polskitaan Splash-vesipuistohotelleissa.

– Tarkkojen hotellikuvausten ja hintatietojen painaminen paksuihin katalogeihin ei ole nykypäivänä enää järkevää – nehän löytyvät kaikki netistä. Tiedämme, että yli 90 % suomalaisista suunnittelee ja valitsee lomansa nettiä hyödyntäen. Finnmatkojen asiakkaista jo yli 70 % myös varaa lomansa netin kautta, kertoo Mäki-Kullas.

Ikimuistoisia hetkiä -lehden ensinumero on juuri tullut painosta ja se on jakelussa R-kioskeilla tästä viikosta lähtien. Tässä sähköiset lämpimäiset, olkaa hyvät!

Linkki lehteen:

Kansikuva:

Lisätietoja: Finnmatkat, Kaisa Mäki-Kullas, puh. 0303 60 301.