Lomailun SM-kisat täydessä vauhdissa

Kaikkien aikojen ensimmäiset lomailun suomenmestaruuskilpailut käynnistyivät netissä viime keskiviikkona. Viikon aikana jo noin tuhat kilpailijaa on rekisteröitynyt mukaan kisaan osoitteessa lomailunsm.fi. -Halusimme tehdä interaktiivisen, hauskan kampanjan. Nettipelaaminen on kivaa. Pelaamalla voi ansaita voittokoodeja, jotka oikeuttavat hyviin matka-alennuksiin ja parhaat pelaajat voittavat matkan finaaliin, kertoo Finnmatkojen markkinointipäällikkö Tiina Siren. Pelaamisen lisäksi finaalipaikan voi saavuttaa myös hyvällä supliikilla, eli perustelemalla miksi juuri sinä olet mestariainesta. -Omasta mielestäni hyvä lomailija on sellainen, joka nauttii lomastaan täysillä. Hän on siinä mielessä itsekäs, että toteuttaa omia lomatoiveitaan - oli se sitten altaalla löhöilyä tai aktiivista ympäristöön tutustumista, kiteyttää Siren. Lomailun SM-karsinnat jatkuvat netissä juhannukseen asti. Voittaja valitaan finaalissa, joka järjestetään lokakuussa Kyproksella. Mukaan finaaliin valitaan 16 kilpailijaa. Finnaaliviikon ohjelmaa: • Lomailun SM-kisojen finaali järjestetään lokakuussa Kyproksella. • Finaaliviikolla järjestetään päivittäin jokin kisa, peli tai muu yhteinen aktiviteetti, jossa finalistien taitoja eri tavoin koetellaan. Muun ajan he viettävät lomaa. • Mukana on kuvausryhmä, joka tallentaa parhaat hetket Finnmatkojen verkkosivuilla ja esim. YouTubessa käytettäväksi. • Finalistien tukijoukot (seurustelukumppanit, puoliso, perheenjäsenet, ystävä) pääsevät mukaan mukavalla alennushinnalla. • Viikon päätteeksi valitaan Lomailun Suomenmestari. Valinnan tekee Finnmatkojen valitsema tuomaristo, joka myös perustelee valintansa.