• Finnmatkat/

Talvi 2011–12 on jo täällä:Luonnonkaunis Si Kao on ensi talven Thaimaa-uutuus lapsiperheille

Finnmatkat avasi ensimmäisenä suomalaisena matkanjärjestäjänä ensi talven matkamyynnin. Tarjolla on jo lähes puolet ensi talven lomavalikoimasta, mukana uusi Blue Village -lomakylä Thaimaan Si Kaossa.

– Tämän talven matkat ovat menneet kaupaksi ennätysvilkkaasti. Nyt jo yli 80 prosenttia matkoista on myyty. Kovan kysynnän takia aloitamme jo ensi talven myynninkin ajoissa, kertoo Finnmatkojen viestintäpäällikkö Kaisa Mäki-Kullas.

Tarjolla on aluksi noin puolet tulevan talven matkatarjonnasta: Thaimaan suosikkihotellit, Kanariansaaret, Egypti ja Kap Verde.

Finnmatkat vahvistaa ensi talvena tarjontaansa Thaimaassa avaamalla uuden Blue Village -lomakylän eteläiseen Krabiin. Uusi lomakylä sijaitsee luonnonkauniilla Si Kaon alueella.

– Olemme tutkailleet aluetta jo muutamia vuosia ja nyt olemme löytäneet sieltä hotellin, joka sopii meidän asiakkaillemme, sanoo Mäki-Kullas.

– Hotellista tekee uniikin sen oma Beach Club, joka sijaitsee 20 minuutin laivamatkan päässä Koh Kradanin saarella. Sieltä löytyy aurinkotuolit sekä kristallinkirkas rantavesi koralleineen ja snorklausmahdollisuuksineen.

Blue Village Exotic Anantara Si Kao Resort & Spa

-          Lento Krabiin, lentokenttäkuljetus noin 1,5 tuntia.

-          Ilmainen Beach Club Koh Kradanilla sisältäen venekuljetukset ja aurinkotuolit.

-          Hotelli sijaitsee luonnonsuojelualueella sademetsän laidalla. Lähimpään kylään on matkaa 3 kilometriä ja Trangin kaupunkiin noin 25 km. Lähistöllä on monta suosittua lomasaarta kuten Koh Hai, Koh Lanta ja Koh Mook.

-          Lomaviikko Si Kaossa on mahdollista yhdistää esimerkiksi viikkoon Koh Lantalla (Blue Village Exotic Chada Beach Resort & Spa). Kuljetus hotellilta toiselle kuuluu yhdistelmäloman hintaan.

Kuvia:

Lisätietoja: Finnmatkat, Kaisa Mäki-Kullas, puh. 0303 60 301.