Valmismatkat etelän rannoille nyt halvimmillaan

Kaksi yhden hinnalla - alennusmyynti jatkuu syyskuussa Valmismatkat etelän rannoille nyt halvimmillaan Helteet ovat sulattaneet valmismatkojen hinnat viime vuotta alemmiksi jo elokuussa. Tänä vuonna helle on vaikuttanut myös syyskuun lähilähtöihin. Finnmatkat on päättänyt jatkaa varastojen tyhjentämistä kaksi yhden hinnalla -tarjouksella, joka koskee monia syyskuun alun lähtöjä Kyprokseen, Espanjaan ja Kreikkaan. Mikäli helteet Suomessa jatkuvat pitkään, sillä on suora vaikutus etelän rantalomien hintoihin. "Syyskuun matkoista kahdeksan paikkaa kymmenestä on myyty ja päätimme nyt jatkaa kaksi yhden hinnalla -alennusmyyntiä tiettyihin kohteisiin vielä syyskuussakin, mikä on Suomen markkinoilla erittäin harvinaista", sanoo Finnmatkojen myyntijohtaja Jukka Mustila. Syyskuun kaksi yhden hinnalla -tarjouksia on nyt vielä tämän viikonlopun lehdissä. Finnmatkat helpottaa nyt äkkilähtijöiden tarjousviidakkoa myymällä noin 3 000 paikkaa suoraan kaksi yhden hinnalla. Tarjoukset koskevat hyvätasoisia hotelleja Kyproksessa, Espanjassa ja Kreikassa. "Myös lentopaikat suomalaisten suosimalle Espanjan aurinkorannikolle ovat nyt syyskuussa erittäin edullisia. Monet haluavat vielä jatkaa kesää ja uskomme myyvämme nämä paikat hyvin nopeasti ensi viikon aikana", lisää Mustila. Talvimatkojen myyntiin Suomen helteet eivät ole vaikuttaneet. Kesän 2002 suosituimmat matkakohteet Lähde: Finnmatkat 1. Bulgaria 2. Sardinia 3. Turkki 4. Kreeta 5. Rhodos Eniten paikkoja jäljellä syyskuu 2002 1. Kypros 2. Gran Canaria 3. Costa del Sol Oy Finnmatkat Ab on osa maailman suurinta World of TUI - matkailumaailmaa, jonka omistaja on saksalainen TUI AG. "World of TUI" - kattonimen alla matkustaa yli 22 miljoonaa lomailijaa vuosittain ja ryhmällä on n. 37 % markkinaosuus Euroopassa. Lisätietoja: viestintäpäällikkö Anu-Eveliina Mattila, puh. (09) 6166 1125, gsm 050 555 6183 anu.mattila@finnmatkat.fi tai myyntijohtaja Jukka Mustila, gsm. 050 555 6182. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/30/20020830BIT00120/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/08/30/20020830BIT00120/wkr0002.pdf