Finnpanel: TV-vuositilaisuus 2020

Report this content

Tervetuloa kuulemaan, miten televisiota katsottiin Suomessa 2019 ja brändit saavat parhaan mahdollisen hyödyn televisiosta.

Aika: tiistaina 21.1.2020 klo 9.00–11.00
Aamukahvi on tarjolla yläkerran lämpiössä klo 8.30.

Paikka: Tennispalatsi, INSENSE, Salomonkatu 15, Helsinki

OHJELMA

Avauspuheenvuoro
TV-mittaritutkimuksen ohjausryhmän puheenjohtaja Kati Alijoki, Sanoma

Television katselu Suomessa vuonna 2019
Toimitusjohtaja Lena Brun, Finnpanel

Update from Thinkbox Research
Sam Olive, Thinkbox*

Why the Future of TV will save brands
Justin Lebbon, Mediatel Events**

*) Sam Olive toimii Planning Controllerina Thinkboxissa. Thinkbox on kaupallisen TV:n tutkimukseen ja markkinointiin keskittyvä toimija Isossa-Britanniassa. Thinkbox auttaa brändejä saamaan parhaan mahdollisen hyödyn nykypäivän televisiosta.

**) Justin Lebbon perusti Hubble Median, joka on maailmankuulun tv-mainonnan strategiakonferenssin Future TV Advertising Forumin takana. Hubble Median markkinointijohtajana Justin Lebbon vastasi myös Connected TV World Summit -tapahtumasta ja Videonetista, joka julkaisee tv-alan uutisia ja strategiaraportteja. Nykyisin Justin Lebbon on Mediatel Eventsin johtaja. Yritys tarjoaa verkostoitumista ja tiedon jakamista TV-, radio-, media-, digitaalisen markkinoinnin ja mainonnan aloille ympäri maailmaa.

ILMOITTAUTUMINEN
Ole hyvä ja ilmoittaudu 20.1.2020 mennessä jarmo.holopainen(a)avidlyagency.com

Median edustajilla on mahdollisuus haastatella esiintyjiä tilaisuuden jälkeen. Jos mahdollista, kerro haastattelutoiveestasi jo ilmoittautumisen yhteydessä.

Avainsanat: