Iris Karjulasta Finpron kehitys- ja markkinointijohtaja

Finpro panee vauhtia muutokseen yhdistämällä markkinoinnin, HR:n ja liiketoiminnan kehittämisen Finpro on uudistanut ennakkoluulottomasti organisaatiotaan strategisten muutostensa toteuttamiseksi. Markkinointi, viestintä, kehitys- ja henkilöstötoiminnot yhdistettiin kehitys- ja markkinointiyksiköksi. Kehitys- ja markkinointijohtajaksi nimitettiin KTM Iris Karjula. Hän on toiminut Finprossa vuodesta 2001 vastuualueenaan HR-toiminnot ja kehittäminen. Karjula jatkaa Finpron johtoryhmän jäsenenä. Karjulalla on vahvaa osaamista henkilöstön johtamisen, liiketoiminnan strategisen kehittämisen sekä viestinnän alalta.

– Uuden yksikön tehtävänä on vastata joustavasti ja tehokkaasti kahteen päähaasteeseemme, toteaa tuore kehitys- ja markkinointijohtaja Iris Karjula. – Vahvistamme konsultointitoimintaamme kehittämällä asiakkaalle tarjottavia palveluja, toimintatapojamme ja osaamistamme yhtenä kokonaisuutena. Rakennamme Finpron yrityskuvaa merkittävänä kansainvälistymisen konsultointiorganisaationa ja viestimme tavoitteistamme ja saavutuksistamme sekä palveluistamme asiakkaille, sidosryhmille ja omalle henkilöstölle. Iris Karjula KTM (SHH) 4/2005 - Finpro, Senior Vice President, Development and Marketing, Finpron johtoryhmän jäsen 2001 - 2005 Finpro, Senior Vice President, HR and Development, Finpron strategisen johtoryhmän jäsen 2000 - 2001 MTV, henkilöstön kehittämisjohtaja (HR ja HRD sekä viestintä) 1997 - 2000 McDonalds Oy, henkilöstöjohtaja vastuulla franchising ja HR sekä HR Development, johtoryhmän jäsen 1990 - 1997 Postipankki, henkilöstön kehittämispäällikkö yritys- ja investointipankkisektorilla 1989 - 1990 Mercuri Urval, konsultti 1981 - 1989 Postipankki, investointi- ja kansainvälisen pankkitoiminnan esimies- ja kehitystehtävät