TASAVALLAN PRESIDENTIN KANSAINVÄLISTYMISPALKINNOT 2001

[REMOVED GRAPHICS]TASAVALLAN PRESIDENTIN KANSAINVÄLISTYMISPALKINNOT 2001 Tasavallan Presidentti Tarja Halonen jakaa vuonna 2001 kansainvälisessä toiminnassa menestyneille yrityksille tai yhteisöille Tasavallan Presidentin kansainvälistymispalkinnot tiistaina 26. helmikuuta 2002. Meillä on kunnia kutsua toimituksenne edustajat kansainvälistymis palkintojen johdosta järjestettävään tilaisuuteen, jossa on mahdollisuus haastatella palkinnon saaneiden yritysten edustajia. Lehdistölle avoin tilaisuus järjestetään tiistaina 26.2.2002 kello 14.30 - 15.00 Säätytalossa, salissa 23, Snellmaninkatu 9 - 11, 00170 Helsinki. Tilaisuudessa ovat mukana palkittavien yritysten, Suomalaisen Työn Liiton ja Finpron edustajat. Kansainvälistymispalkintojen jakotilaisuus pidetään Presidentinlinnassa kello 13.30. Linnassa on ainoastaan kuvausmahdollisuus. Kuvaajien ja kuvausryhmien tulee ilmoittautua 22.2. mennessä Finproon ja olla paikalla Linnan Mariankadun sisäänkäynnin luona kello 13.15. Taustatietoja kansainvälistymispalkinnosta, palkintoperusteista ja aikaisemmin palkituista yrityksistä on Finpron Internet-sivujen lehdistömateriaalissa, osoitteessa www.finpro.fi. Tervetuloa! FINPRO RY [REMOVED GRAPHICS] Sorella Saalamo viestintäpäällikkö Ilmoittautumiset 22.2.2002 mennessä, Finpro / Maria Ojala sähköposti maria.ojala@finpro.fi, puhelin 0204 695 351 tai faksi 0204 695 554. ------------------------------------------------------------ Lisätietoja saat osoitteesta http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/19/20020219BIT01220/bit0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2002/02/19/20020219BIT01220/bit0001.pdf