Tasavallan Presidentin Kansainvälistymispalkinnot 2004

Tasavallan Presidentti Tarja Halonen jakaa vuonna 2004 kansainvälisessä toiminnassa menestyneille yrityksille Tasavallan Presidentin kansainvälistymispalkinnot perjantaina 4. maaliskuuta 2005.

Toimituksenne edustajat ovat tervetulleita kansainvälistymispalkintojen johdosta järjestettävään lehdistö- ja kahvitilaisuuteen perjantaina 4. maaliskuuta 2005 klo 15.30 Ritarihuoneella, Ritarikatu 1, 00170 Helsinki Tilaisuudessa ovat mukana palkittujen yritysten, Suomalaisen Työn Liiton ja Finpron edustajat. Toimittajilla on tilaisuus haastatteluihin, kysymyksiin ja kuvaukseen varsinaisen lehdistötilaisuuden aikana ja sen jälkeen. Lehdistötilaisuus pidetään klo 15.30 – 16.30 ja sitä seuraa kahvitilaisuus klo 16.30 – 17.30. Palkittavien yritysten tiedot ovat julkaisuvapaita perjantaina 4. maaliskuuta 2005 klo 15.15. Lisätietoja palkinnosta ja aikaisemmin palkituista yrityksistä on Finpron nettisivuilla www.finpro.fi, osiossa Lehdistölle. Ilmoittautuminen: Ilmoittautuminen lehdistötilaisuuteen tiistaihin 1.3.2005 mennessä: Tarja Stadius, Finpro, puh. 0204 695 405, faksi 0204 695 201, tarja.stadius@finpro.fi Kansainvälistymispalkintojen jako: Kansainvälistymispalkintojen jakotilaisuus pidetään Presidentinlinnassa kello 14.30. Lehdistön sisäänkäynti on Mariankadun puolelta kello 14.10. Linnassa on ainoastaan kuvausmahdollisuus, lehdistö voi olla läsnä, mutta haastatteluja ei voi tehdä. Kuvaajien tulee ilmoittautua suoraan Presidentinlinnan kansliaan viimeistään keskiviikkona 2.3. klo 16.00, puh. 66 11 33 tai liina.aulin@tpk.fi. Tervetuloa, Finpro ry Hannu Leiponen