Fiskars Group lanseeraa uuden visuaalisen ilmeen

8.11.2018 klo 8.30 (EET)

Fiskars Group lanseeraa uuden visuaalisen ilmeen

Fiskars Groupin uusi visuaalinen ilme kuvastaa yhtiön tarkoitusta tehdä arjesta ainutkertaista – making the everyday extraordinary.

Me Fiskarsilla uskomme, että pienillä arjen teoilla on suuri merkitys meille itsellemme ja tulevaisuudellemme. Uuden visuaalisen identiteetin avulla kerromme Fiskars Groupin tarinaa ja tuomme henkilöstöä yhteen.

"Uusi tunnus, logo ja visuaalinen ilme yhdistävät brändejämme ja henkilöstöämme. Uusi yritysilmeemme auttaa meitä kertomaan siitä, miten vahvoja voimme olla yhdessä. Fiskars Group tuo yhteen erilaisia ihmisiä ja ajattelutapoja tutkimaan ja ymmärtämään paremmin arjen elämää. Näin voimme vaikuttaa positiivisella tavalla elämänlaatuumme ja maailmaan ympärillämme", kertoo toimitusjohtaja Jaana Tuominen.

Yhtiöön kuuluu vahvoja brändejä, joilla on kullakin oma ainutlaatuinen identiteettinsä. Fiskars Group toimii brändien välillä yhdistävänä tekijänä, jonka avulla voidaan lisätä kohtaamisia, rakentaa yhteistyötä ja yhteisiä alustoja, jotka edistävät koko Groupin kestävää kasvua ja uudistumista.

"Uusi ilme on saanut inspiraationsa DNA:stamme. Arjesta ainutkertaista - Everyday Extraordinary on yhtiön brändien, henkilöstön ja ideoiden liikkeelle paneva voima. Graafinen muotokieli ilmentää ja korostaa niitä ainutlaatuisia hetkiä, jolloin ihmiset ja ideat kohtaavat", kertoo Fiskars Groupin markkinointijohtaja Alexander Matt.

Uusi yritysilme auttaa jatkossa erottamaan Fiskars Groupin paremmin Fiskars-kuluttajabrändistä. Fiskars-brändin ikoninen oranssi väri tunnetaan maailmanlaajuisesti, ja tuotteiden muotoilu inspiroi jatkossakin käyttäjiensä luovuutta arjen askareissa.

Uusi visuaalinen ilme otetaan käyttöön Fiskars Groupin viestinnässä vaiheittain.
Uuteen logoon ja lanseerausvideoon voi tutustua sivulla https://www.fiskarsgroup.com/media/

Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Maija Taimi, puh. 020 439 5031, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 900 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com.