Fiskars Group on saattanut päätökseen Leborgne-liiketoiminnan myynnin

1.4.2019 klo 14.30 (EEST)

Fiskars Group on saattanut päätökseen Leborgne-liiketoiminnan myynnin
Fiskars Group on tänään saattanut päätökseen Leborgne-liiketoiminnan myynnin MOB MONDELIN:lle, josta kerrottiin 15.1.2019. Kauppa toteutettiin liiketoimintakauppana ja sen mukana siirtyi Leborgne-brändi, varasto, käyttöomaisuushyödykkeet sekä liiketoimintaan liittyvä henkilöstö.

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista, ja globaali strategiamme on keskittyä kuluttajatuotteisiin ja rakentaa ikonisia lifestyle-brändejä. Rakennusteollisuuden ammattilaiskäyttöön tarkoitettuihin työkaluihin keskittyvän Leborgnen myynti tukee strategiamme toteutusta.

Media- ja sijoittajayhteydet:
Konserniviestintä, puh. 020 439 5031, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 900 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com