Fiskars järjestää pääomamarkkinapäivän 9.11.2021

20.8.2021 klo 08.30 (EEST)

Fiskars järjestää pääomamarkkinapäivän 9.11.2021

Fiskars Group järjestää pääomamarkkinapäivän sijoittajille ja analyytikoille tiistaina 9.11.2021 klo 15.00. Tilaisuudessa Fiskarsin johto esittelee yhtiön liiketoimintaa sekä päivitettyä strategiaa.

Tilaisuuteen osallistuminen paikan päällä voi olla mahdollista analyytikoille ja institutionaalisille sijoittajille, pandemiatilanteesta riippuen.

Esitykset ja esitysmateriaalit ovat englanniksi, ja tilaisuutta voi seurata suorana webcast-lähetyksenä. Tilaisuuden tallenne on saatavilla yhtiön internetsivuilla tilaisuuden jälkeen. Tarkempi aikataulu, linkki wecast-lähetykseen sekä esitysmateriaalit jaetaan myöhemmin yhtiön verkkosivuilla (www.fiskarsgroup.com/fi/sijoittajat).

Kristian Tammela, Sijoittajasuhdepäällikkö, puh. +358 40 708 1181

Fiskars Groupin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Brändimme Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood ovat mukana ihmisten elämässä – niin kotona, puutarhassa kuin ulkona luonnossa. Pyrimme tekemään arjesta ainutkertaista tänään ja tulevaisuudessa. Toimimme 30 maassa, ja tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa. Fiskarsin osake on listattu Nasdaq Helsingissä (FSKRS). Lisätietoja löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com. Voit seurata meitä Twitterissä @fiskarsgroup.