Fiskars julkistaa tammi-syyskuun 2018 osavuosikatsauksensa 31.10.2018

16.10.2018 klo 9.00 (EEST)

Fiskars julkistaa tammi-syyskuun 2018 osavuosikatsauksensa 31.10.2018

Fiskars Oyj Abp julkistaa osavuosikatsauksensa vuoden 2018 tammi–syyskuulta 31.10.2018 arviolta klo 8.30. Osavuosikatsaus on julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Puhelinkonferenssi ja suora webcast
Englanninkielinen puhelinkonferenssi ja suora webcast-lähetys analyytikoille ja sijoittajille pidetään 31.10.2018 klo 11.30 alkaen. Konferenssiin voi osallistua soittamalla alla olevaan numeroon 5–10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Kysymysten esittäminen on mahdollista esityksen jälkeen ja ne pyydetään esittämään englanniksi. Tilaisuuden esitys on myös saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Kansainvälinen numero: +44 (0) 2071 928000

Tanska: 32728042
Suomi: 09 42450806
Ranska: 0176700794
Saksa: 06924437351
Norja: 23960264

Ruotsi: 08 50692180
USA: 16315107495

Rekisteröintitunnus: 1665279

Esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa: https://engage.vevent.com/rt/fiskars/index.jsp?seid=51

Tilaisuuden tallenne on saatavilla myöhemmin samana päivänä yhtiön internetsivuilla.
Rekisteröitymisen yhteydessä kerättyjä yhteystietoja ei käytetä mihinkään muihin tarkoituksiin.

Median ja sijoittajien yhteydenotot:
Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Maija Taimi, puh. 0204 39 5031, communications@fiskars.com

Fiskars - Making the everyday extraordinary
Fiskars palvelee kuluttajia ja asiakkaita ympäri maailmaa kansainvälisesti tunnetuilla brändeillä, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood. Missiomme mukaisesti rakennamme ikonisten lifestyle-brändien perhettä. Fiskarsin visiona on vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Lisätietoja yhtiöstä www.fiskarsgroup.com