Fiskars julkistaa vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteensa 7.2.2019

23.1.2019 klo 9.00 (EET)

Fiskars julkistaa vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteensa 7.2.2019
Fiskars Oyj Abp julkistaa vuoden 2018 tilinpäätöstiedotteensa 7.2.2019 arviolta klo 8.30. Tilinpäätöstiedote on julkistamisen jälkeen saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Analyytikko- ja lehdistötilaisuus
Neljännen vuosineljänneksen ja koko vuoden tulokseen liittyvä analyytikko- ja lehdistötilaisuus pidetään 7.2.2019 klo 10.00 yhtiön pääkonttorissa Fiskars Campuksella, Hämeentie 135 A, Helsinki. Tilaisuuden esitys on saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com.

Englanninkielinen puhelinkonferenssi ja suora webcast-lähetys analyytikoille ja sijoittajille pidetään samana päivänä klo 11.30 alkaen. Konferenssiin voi osallistua soittamalla alla olevaan numeroon 5–10 minuuttia ennen tilaisuuden alkua. Kysymysten esittäminen on mahdollista esityksen jälkeen ja ne pyydetään esittämään englanniksi.

Kansainvälinen numero: +44 (0) 2071 928000
Tanska: +45 32 728 042
Suomi: 09 424 508 06
Ranska: +33 (0)
Saksa: +49 (0)
Norja: +47 239 602 64

Ruotsi: +46 (0) 850 692 180
USA: +1 631 510 7495

Rekisteröintitunnus: 2468608

Esitystä voi seurata suorana webcast-lähetyksenä osoitteessa:

Tilaisuuden tallenne on saatavilla myöhemmin yhtiön internetsivuilla.
Rekisteröitymisen yhteydessä kerättyjä yhteystietoja ei käytetä mihinkään muihin tarkoituksiin.

Vuosikertomus ja tilinpäätös

Fiskarsin vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2018 julkaistaan yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com viikolla 8.

Viestintä- ja vastuullisuusjohtaja Maija Taimi, puh. 020 439 5031, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 900 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com