Fiskars Oyj Abp: Taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2024

26.10.2023 klo 08.40 EEST

Fiskars Oyj Abp: Taloudellinen raportointi ja yhtiökokous vuonna 2024

Fiskars Oyj Abp julkaisee taloudelliset katsaukset vuonna 2024 seuraavasti:

• Tilinpäätöstiedote vuodelta 2023                          8.2.2024
  • Osavuosikatsaus tammi–maaliskuu 2024            25.4.2024
  • Puolivuosikatsaus tammi–kesäkuu 2024             18.7.2024
  • Osavuosikatsaus tammi–syyskuu 2024               24.10.2024

Vuosikertomus 2023
Vuoden 2023 vuosikertomus, joka sisältää konsernitilinpäätöksen ja hallituksen toimintakertomuksen, julkaistaan yhtiön internetsivuilla viikolla 8.

Yhtiökokous
Fiskars Oyj Abp:n yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi 13.3.2024. Fiskars Oyj Abp:n hallitus kutsuu kokouksen koolle myöhempänä ajankohtana.

Fiskars Oyj Abp:n taloudelliset katsaukset julkaistaan suomeksi ja englanniksi, ja ne ovat saatavilla yhtiön internetsivuilla www.fiskarsgroup.com heti julkistamisen jälkeen.

Media- ja sijoittajayhteydet:
Essi Lipponen, Sijoittajasuhdejohtaja, puh. +358 40 829 1192

Fiskars Group lyhyesti
Fiskars Group (FSKRS, Nasdaq Helsinki) on globaali yhtiö, jonka designvetoiset brändit ovat läsnä kodeissa, puutarhoissa ja ulkoillessa. Brändeihimme kuuluvat muun muassa Fiskars, Georg Jensen, Gerber, Iittala, Moomin Arabia, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood. Vuonna 2022 brändimme olivat läsnä yli 100 maassa, meillä oli noin 350 omaa liikettä ja lähes 7 000 työntekijää. Liikevaihtomme oli 1,2 miljardia euroa vuonna 2022.

Meitä yhdistää tavoitteemme luoda edistyksellistä muotoilua, joka tekee arjesta ainutkertaista. Vuodesta 1649 lähtien olemme suunnitelleet ajattomia, toimivia ja kauniita tuotteita, edistäen samalla innovaatioita ja kestävää kasvua.

Lue lisää: fiskarsgroup.com/fi