Korjaus: Fiskars Groupin vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2018 on julkaistu

18.2.2019 klo 21.15 (EET)

Korjaus Fiskars Oyj Abp:n 18.2.2019 klo 16.00 julkaisemaan pörssitiedotteeseen koskien Fiskars Groupin vuoden 2018 vuosikertomuksen ja tilinpäätöksen julkaisua. Aikaisemmin julkaistusta pörssitiedotteesta puuttui oikeat liitetiedostot. Alla alkuperäinen pörssitiedote sisältäen oikeat liitetiedostot.

Fiskars Groupin vuosikertomus ja tilinpäätös vuodelta 2018 on julkaistu

Fiskars Group on tänään julkaissut vuosikertomuksen vuodelta 2018 osoitteessa https://www.fiskarsgroup.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/vuosikertomukset. Fiskars Groupin vuosikertomus 2018 sisältää hallituksen toimintakertomuksen, tilinpäätöksen ja tilintarkastuskertomuksen, selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, palkka- ja palkkioselvityksen sekä vastuullisuusraportin.

Hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös, tilintarkastuskertomus, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys ovat saatavilla suomeksi, ruotsiksi ja englanniksi. Vastuullisuusraportti on saatavilla englanniksi.

Media- ja sijoittajayhteydet:

Konserniviestintä, puh. 020 439 5031, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 600 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com