Korjaus Fiskars Groupin 7.2.2019 klo 8.30 julkaisemaan pörssitiedotteeseen: Fiskars Groupin tilinpäätöstiedote 2018

8.2.2019 klo 13.00 (EET)

Fiskars Groupin 7.2.2019 julkaistun Tilinpäätöstiedote 2018 -pörssitiedotteen pdf-liitetiedosto sisälsi teknisen virheen. Sivun 18 taulukko-osion Konsernin tuloslaskelma -taulukosta puuttui ”Liikearvon ja muiden aineettomien hyödykkeiden arvonalentumiset” -rivi. Tämä virhe ei vaikuta muihin raportoituihin lukuihin.

Korjattu pdf-tiedosto löytyy tämän pörssitiedotteen liitteestä sekä verkkosivuillamme https://www.fiskarsgroup.com/fi/sijoittajat/raportit-ja-esitykset/osavuosikatsaukset.

Konserniviestintä, puh. 020 439 5031, communications@fiskars.com

Fiskars Group tekee arjesta ainutkertaista. Yhdessä brändiperheeseemme kuuluvien brändien, kuten Fiskars, Gerber, Iittala, Royal Copenhagen, Waterford ja Wedgwood kanssa haluamme vaikuttaa positiivisella ja kestävällä tavalla ihmisten elämään. Tuotteitamme on saatavilla yli 100 maassa ja työllistämme noin 7 600 henkilöä yli 30 maassa. Lisätietoja meistä löydät osoitteesta www.fiskarsgroup.com