Topi Sarpakunnas nimitetty konsernin kehitysjohtajaksi

Fiskars Oyj Abp                           Lehdistötiedote    3.3.2015

Fiskars on nimittänyt Topi Sarpakunnaksen (KTM) 2.3.2015 alkaen konsernin liiketoiminnan kehityksestä vastaavaksi johtajaksi. Sarpakunnas on aikaisemmin työskennellyt useissa eri tehtävissä johtavassa suomalaisessa konsulttiyhtiössä NAGissa, jossa viimeksi partnerina.

Konsernin liiketoiminnan kehityksestä vastaavana johtajana Topi Sarpakunnas raportoi Fiskarsin operatiiviselle johtajalle ja talousjohtajalle Teemu Kangas-Kärjelle ja hänestä tulee konsernitoimintojen johtoryhmän jäsen.

“Topi Sarpakunnaksella on vahva tausta yritys- ja liiketoimintastrategioista sekä yrityskaupoista ja integraatioista. Tämä asiantuntemus tulee olemaan tärkeässä roolissa tukemassa Fiskarsin tavoitteita, kun jatkamme kasvustrategiaamme ja portfolion rakentamista tulevaisuudessa”, sanoo Fiskars-konsernin operatiivinen johtaja ja talousjohtaja Teemu Kangas-Kärki.

Lisätietoja:
Teemu Kangas-Kärki, operatiivinen johtaja ja talousjohtaja, puh. 0204 39 5703

Fiskars - Vuosisatojen ylpeys ja innostus muotoilusta. Joka päivä.
Fiskarsin Ruukissa vuonna 1649 alkunsa saanut Fiskars on kasvanut kansainväliseksi yhtiöksi, joka tarjoaa johtavia kuluttajatuotteita kotiin, puutarhaan ja ulkoiluun. Fiskarsin tuotteita myydään yli 60 maassa, ja erinomaisen suorituskykynsä ja muotoilunsa ansiosta ne tekevät kotitöistä ja ulkoilusta hauskempaa ja ratkovat arjen ongelmia ympäri maailman. Fiskars on listattu Nasdaq Helsingissä, ja yhtiön liikevaihto oli 768 miljoonaa euroa vuonna 2014. Konsernin kansainväliset pääbrändit ovat Fiskars, Iittala ja Gerber. www.fiskarsgroup.com