Vuoden 2004 rahastoannissa annettujen osakkeiden myynti

Fiskars Oyj Abp       Pörssitiedote    30.9.2013 klo 9.00

Fiskars Oyj Abp:n hallitus päätti 9.2.2012, että 3.12.2004 tehdyn rahastoantipäätöksen nojalla annetut osakkeet, joita ei ole vastaanotettu viimeistään 28.2.2013, julistetaan menetetyiksi ja myydään niihin oikeutetun lukuun julkisessa kaupankäynnissä.

Mainitussa rahastoannissa vaatimatta jääneet 17 084 osaketta myytiin 26.-27.9.2013. Oikeus rahastoantiosakkeiden myynnistä saatuihin varoihin vanhenee neljässä vuodessa. Osakkeenomistajan tai muun oikeudenhaltijan tulee esittää vaatimus varoista sekä luovuttaa osakekirjansa ja mahdolliset saantoselvitykset Nordea Pankki Suomi Oyj:lle viimeistään 27.9.2017.

Kari Kauniskangas

Lisätietoja:
Viestintäjohtaja Anu Ilvonen, puh. 0204 39 5446

Fiskars tarjoaa kuluttajatuotteita kotiin, puutarhaan ja ulkoiluun. Konsernin kansainväliset pääbrändit ovat Fiskars, Iittala ja Gerber. Vuonna 1649 perustettu Fiskars on Suomen vanhin yritys ja on listattu NASDAQ OMX Helsingissä. Vuonna 2012 Fiskarsin liikevaihto oli 748 miljoonaa euroa ja henkilöstömäärä on noin 4 100 yli 20 maassa. www.fiskarsgroup.com