• Fluido/

Fluido Salesforce ExactTarget Marketing Cloudin jälleenmyyjäksi – asiakkaat voivat nyt hoitaa koko digitaalista markkinointiaan samalta alustalta

Report this content

Fluido on nyt Salesforce ExactTarget Marketing Cloud markkinoinnin ratkaisun jälleenmyyjä. Yhdistämällä Fluidon osaaminen ja ExactTarget Marketing Cloudin tarjoamat digitaalisen markkinoinnin työkalut, asiakkaat Suomessa ja Pohjoismaissa voivat nyt tuoda digitaalisen markkinointinsa yhdelle alustalle​, joka mahdollistaa kokonaisnäkymän sekä markkinointiin että asiakkuuteen - kanavasta riippumatta.

"Tänä päivänä yritykset kamppailevat sen kanssa, että markkinointi on siiloutunut ja ROI:n mittaaminen on vaikeaa. ExactTarget Marketing Cloudin avulla kaikki digitaalinen markkinointi - kuten sähköposti- ja mobiilimarkkinointi sekä sosiaalinen media - voidaan yhdistää yhdeksi kokonaisuudeksi, jolloin saadaan selkeä kokonaiskuva tehdyistä ja tulevista toimenpiteistä ja niitä voidaan myös mitata" Fluidon toimitusjohtaja Kai Mäkelä kuvaa ratkaisun hyötyjä asiakkaille.

"Fluido on ihanteellinen lisäys ExactTargetin Orange Partner jälleenmyyjäverkostoon. Heidän asiakaslähtöinen toimintatapansa ja salesforce.com osaamisensa tuovat hyvän täydennyksen ExactTarget Marketing Cloudille. Meillä on ilo esitellä Fluido strategisena kumppanina ja tarjota heidän osaamistaan asiakkaillemme", Sameer Kazi, SVP & General Manager EMEA for ExactTarget Marketing Cloud, kertoo.

Tuotteen avainominaisuudet

• Pilvipohjainen digitaalisen markkinoinnin alusta, jossa mm. seuraavat ominaisuudet:
    • Tehokas sähköpostimarkkinointi
    • Sosiaalisen median kuuntelu-, julkaisu- ja asiakaspalvelu
    • Markkinoinnin automaatio
    • Mobiilimarkkinointi
    • Asiakkaan mukaan mukautuva verkkosisältö
    • Analytiikka

Lisätietoa

• Lisätietoja Salesforce ExactTarget Marketing Cloudista osoitteessa www.exacttarget.com
  • Lisätietoja Fluidon palvelusta ja ExactTarget Marketing Cloudin esittelyvideo osoitteessa www.fluido.fi/marketing-cloud
  • Seuraa @ fluidotweets, @ Salesforce, @ ExactTarget ja @marketingcloud Twitterissä

Yhteystiedot medialle

Kai Mäkelä

toimitusjohtaja, Fluido

P. +358 44 213 9812

kai.makela@fluidogroup.com

Fluido

Fluido on vuoden 2009 lopussa perustettu ja vahvasti kasvava ICT-alan asiantuntijayritys, sekä  Pohjoismaiden ketterin ja osaavin Salesforce-asiantuntija. Tarjoamme asiakkaidemme tarpeisiin räätälöityjä Salesforce konsultointi- ja kehityspalveluita sekä Salesforce ExactTarget Marketing Cloud markkinoinnin ratkaisuja. Lisäksi järjestämme kattavasti erilaisia Salesforce-koulutuksia. Asiakkaidemme joukossa on sekä isoja pörssiyhtiöitä että kasvuhakuisia pk-yrityksiä. Palvelemme toimialariippumattomasti yli 50 asiantuntijan organisaatiolla Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Lisätietoja osoitteessa www.fluido.fi.

Salesforce ExactTarget Marketing Cloud

Salesforce ExactTarget Marketing Cloud on maailman johtava digitaalisen markkinoinnin ratkaisu, joka antaa kaikenkokoisten organisaatioiden kommunikoida asiakkaidensa kanssa sähköpostitse, mobiilisti, sosiaalisessa mediassa, verkkosisällönhallinnan ja markkinoinnin automaation avulla. ExactTarget Marketing Cloudin sovellusperheen avulla markkinoijat voivat suunnitella, automatisoida ja optimoida datalähtöistä digitaalista markkinointia ja reaaliaikaisen viestinnän keinoin lisätä asiakkaan sitoutumista, myyntiä ja parantaa tuottoa markkinoinnin investointeihin. ExactTarget Marketing Cloud on salesforce.com yritys. Lisätietoja osoitteessa www.ExactTarget.com.

Avainsanat: